نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1396 - 7:08
امام جمعه شهر لیکک با تقدیر از خدمات بنیاد شهید شهرستان به جامعه ایثارگری، بهترین راه مقابله با فتنه های فرهنگی را زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ بمناسبت بزرگداشت هفته بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز رئیس و پرسنل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه شهر لیکک در این دیدار با تقدیر از حضور پرسنل بنیاد شهید، بر لزوم ترویج و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با گرامیداشت هفته بنیاد شهید و تبریک این هفته به پرسنل بنیاد شهید بهمئی، گفت: شاید بهترین جملات در مورد مقام شهدا، کلام قرآن، فرمایشات ائمه و انبیاء و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود:در این کوره راه های سیاسی و فتنه های فرهنگی، یاد و نام شهدا هم در این عالم طبیعت و هم پشت صحنه در عالم ماوراء الطبیعت دست خدا با این وسیله، مسیر درست را به ما نشان می دهد و امید است که بتوانیم کژی و ناراستی خود را با قرار گرفتن در مسیر شهدا و نگاه با خانواده های آنها به راستی تبدیل کنیم .

افروغی خاطرنشان کرد: همه ما نیاز به خانوده شهدا و خود شهدا داریم تا راه درست را  در زندگی دنیوی و اخروی به خوبی تشخیص دهیم.

وی خطاب به رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان بهمئی گفت: همه شاهد هستیم که با اخلاق خوب نسبت به خدمت رسانی به خانواده شهدا  تلاش می کنید ؛حقیقتا  هم اینجور است.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه خطاب به فروزی افزود: به عنوان یک نیروی انقلابی در مجموعه ای نورانی و انقلابی در راستای خدمت رسانی بی منت به خانواده شهدا، هماهنگی خوبی با سایر نهادها دارید؛ خدا به شما عزت و خیر دهد ، ما هم به عنوان خدمتگزار مردم از این خدمات تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در ادامه از تلاش های رئیس بنیاد شهید بهمئی در پیگیری مجدانه پروژه مجتمع فرهنگی بنیاد شهید شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه شهر لیکک گفت: ما خیلی از خانواده شهدا را بدون حضور مسئولان بنیاد رفتیم که رضایت دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی در این دیدار با اشاره به اینکه از ابتدای ورود بنده به شهرستان به عنوان خادم شهدا، بحث ساماندهی گلزار شهدای شهرستان را در دستور کار خود قرار دادم.

حجت اله فروزی افزود: ساماندهی 69 گلزار شهید از 78 گلزار  120 شهید والامقام ساماندهی شد در صورتی که قبل از بنده تنها یک گلزار ساماندهی شده بود که گلزار شهدای روستای سیاهشیر بود.

وی گفت: 320 میلیون تومان از حوزه نفت اعتبار گرفتیم که توانستیم 14 گلزار شهید شهرستان را با آن ساماندهی کنیم که در این راستا از پیگیری حجت الاسلام بزرگواری، نماینده سابق مردم بهمئی در مجلس تقدیر ویژه می شود.

رئیس بنیاد شهید بهمئی در ادامه با تقدیر از مدیرکل بنیاد شهید استان، افزود:10گلزار دیگر در سال جاری از منابع ستاد مرکزی بنیاد شهید و یک گلزار از منابع استانی تخصیص داده شد.

فروزی تصریح کرد: زمین جامعه ایثارگری در سایت اداری شهر لیکک با پیگیری و تعامل سایر نهادها تخصیص و به واجدین شرایط واگذار شد.

وی گفت: مجتمع فرهنگی بنیاد شهید شهرستان با900 متر مربع زیربنا و 4هزار متر مربع محوطه سازی در حال ساخت است.

فروزی ادامه داد: 1500 متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری بنیاد شهید شهرستان بهمئی با تعامل با ادارات مشخص شد که در صورت تامین اعتبار و تخصیص از سوی کمیته برنامه ریزی استانداری احداث ساختمان در دستور کار قرار می گیرد.

وی گفت: سرکشی های متناوب و منظم از کلیه خانواده شهدا در دستور کار ما می باشد که  در سال96تعداد 247 سرکشی داشتیم.

فروزی تصریح کرد: در اجرای کارهای فرهنگی در سطح شهرستان کارهای خوبی صورت گرفت ؛درست نیست خدمات بنیاد شهید به عنوان بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه قداست بنیاد شهید قابل مقایسه با خیلی از نهادهای دیگر نیست، گفت: خدمت به جامعه ایثارگری برای رضای خدا و بدون منت صورت میگیرد.

فروزی افزود:بنیاد شهید بهمئی به عنوان یک اداره سرآمد در بخش خدمت رسانی به جامعه هدف در سطح ادارات بنیاد شهید استان می باشد.

رئیس اداره بنیاد شهید بهمئی در پایان گفت: در آستانه 22 اسفند از کلیه فرزندان شهدا  سرکشی و با لوح سپاس و هدایا تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی