نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1396 - 12:59
دانشگاه آزاد مرکز بهمئی بعد از سالها تاسیس هنوز وجود سیتسمی در سامانه دانشگاه آزاد کشور ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ وضعیت بحرانی و نابسامان اداری دانشگاه آزاد مرکز بهمئی بارها و بارها مورد نقد مردم و عده ای از مسئولان دلسوز شهرستان قرار گرفت اما تاکنون این وضعیت به سامان نرسید.

مجوز این دانشگاه از ابتدای دهه 90صادر شد اما به محض فارغ تحصیل شدن اولین گروه از دانشجویان آن، حرف و حدیث های نگران کننده ای مبنی بر عدم وجود خارجی این مرکز در سیستم دانشگاه آزاد کشور  بر سرزبان ها افتاد.

هر چند واحدهای دانشگاهی آزاد با سابقه و معتبر بهبهان، امیدیه، رامهرمز و دیگر شهرستان های اطراف دانشجویان بهمئی را که وضع مالی خوبی داشتند برای تحصیل وسوسه می کرد اما مسئولان زحمتکش این دانشگاه و شهرستان با تمام تلاش اقدام به جذب دانشجو و تشکیل کلاس درس برای فرزندان مشتاق ادامه تحصیل در سیستم دانشگاه آزاد کردند.

نتیجه این تلاش و همدلی در کنار تحصیل دانشجویان در خود شهرستان، حساب میلیاردی دانشگاه آزاد مرکز بهمئی است که دوسال گذشته مسئولان در تلاش بودند از این مبالغ یک ساختمان مجهز و مستقل برای دانشگاه احداث کنند اما با شرایط موجود شاید این مهم هیچگاه محقق نشود.

اولین فارغ تحصیلان دانشگاه آزاد مرکز بهمئی در مدرک تحصیلی خود نامی از بهمئی نمی بینند و به جای آن نام دهدشت ثبت شده است ؛با این حساب دانشگاهی که از آن به نام مرکز بهمئی یاد می شود، شعبه ای از دانشگاه آزاد دهدشت است.

شرایط وخیم و نابسامان سیستمی این دانشگاه زمانی نمود بیشتری پیدا کرد که از سال گذشته تاکنون ثبت نام جدیدی نداشت و صرفا برای ادامه تحصیل دانشجویان ورودی سالهای قبل باز است.

مدیریت پایگاه خبری آوای ماغر این گزارش را صرفا جهت تنویر افکار عمومی از آخرین وضعیت دانشگاه آزاد مرکز بهمئی و هشدار جدی به مسئولان دلسوز شهرستان جهت جلوگیری از تعطیلی، پیگیری و رفع مشکل سیستمی آن تنظیم و نشر میدهد و آماده دریافت جوابیه از مراکز مربوطه در این راستا می باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی