نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1396 - 14:46
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛  آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

امام جمعه یاسوج :  فاطمه زهرا  الگوی آینده ساز است / تسلیحات نظامی با هیچکس قابل مذاکره نیست

امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: بهشت جایگاه و خانه افرادی خواهد بود که جزو پرهیزگاران است بهشت جای الوده ها نیست و جای پاکان است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به داستان زندگی حضرت یوسف گفت: حضرت یعقوب 12پسرداشت که مادر یوسف و بنیامین از دنیا رفته بود و بیش از دیگر پسرانش مورد مهربانی قرار داشتند که باعث حسادت سایر برادران شد حسادت صفت بسیار زشتی است حسادت خود انسان حسود را  نیز  از بین می برد.

وی بیان کرد: آنها نقشه کشیدند یوسف را بکشند انسان اگر وجدان بیدار داشته باشد باعث می شود مانع گناه کردن می شود برادران یوسف خودشان را فریب دادند که بعد از گناه توبه می کنیم شیطان به طرفدارانش راهنمایی می دهد و فکر انسان را تغییر می هد.

امام جمعه یاسوج  ادامه داد: صفت حسادت صفتی بسیار زشت است که زندگی انسان را از بین می برد و نمونه ان داستان یوسف و هابیل و قابیل است که شیطان برادر را فریب داد و هابیل را کشت و جنایت کرد.

حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: امروز 18اسفند و 20 جمادالثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا است پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هرکس فاطمه را آزار دهد من را آزار داده و هرکس من را ازار دهد خدا را آزار داده است.

وی بیان کرد: الگوی امامان معصوم زهرا اطهر است هرکس بخواهد اینده خودش را تامین کن باید فاطمه زهرا را الگو قرار دهند چه مردان و چه زنان یعنی از محرمان دوری کنند و انجام ندهند و از دستورات خداوند پیروی کنند.

  امام جمعه یاسوج بیان کرد: امروز مصادف است با ولادت حضرت امام خمینی (ره) این تصادف  خیلی معنا دارد که ولادت این مرد بزرگ ریشه کن کننده رژیم 2500ساله شاهنشاهی با ولادت خضرت زهرا مصادف شده است.

وی بیان کرد: مساجد کانون سیاسی،اجتماعی و اقتصادی است جا دارد مسولان این کانون های ارزشمند را با برمامه ریزی صحیح استفاده بهینه کنند مسجد سنگر است و سنگر حافظ انسان است مسجد بیت الله انسان ساز و پرورش دهنده افکار دینی است.

وی با تبریک این روز به زنان گفت: ما به داشتن بانوان اینگونه با حجاب افتخار می کنیم بی حجابی از عروسک های غرب گرفته می شود اما حجاب و حفظ اسلام از خصوصیات زهرای اطهربود که تبریک می گویبم.

 خطیب جمعه استان تاکیدکرد: وزیر خارجه فرانسه به ایران آمد سه مطلب را قبل از سفر بیان کرد یکی گفت و گو دو مورد موشک ها،دوم برجام و دخالت ایران در کشورهای منطقه که رهبر گفتند ما برای ورود با کشورهای منطقه حرف میزنیم چه ربطی به شما دارد.

وی در ادامه گفت: وزیر فرانسه مثل اینکه از طرف آمریکا امده بود جای تحسین برای مسولان از جمله رییس جمهور و وزیر خارجه  است که جواب قاطع و عزت کننده به این فرد دادند که ایران در مورد تسلیحات با هیچکس مذاکره نمی کند.

امام جمعه یاسوج گفت: مگر ممکن است ما برای دفاع از خود از دیگران اجازه بگیریم کور خوانده اند ایران بیدی نیست که از این بادها بلرزد همه نقش های دشمن نقشه بر آب شده و در آینده نیز نقشه های انها نقشه بر اب خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شعار مرگ بر امریکا باید انها را به لرزه در بیاورد و اظهار تنفر مردم نسبت به دشمنان است و خدا بخواهد این شعار مستجاب شود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه طبیعت بسیار زیبایی در استان داریم گفت: از این نعمت خدا قدر دانی کنیم و این طبیعت بکر را حفظ کنیم و دست درازی به این طبیعت نکنیم که اسیبی به این طبیعت برسد.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز از سایر استان ها مهمان داریم که مردم استان همیشه میزبان خوبی بودند نکند خدایب نکردی کاری باعث شود این مهمان نوازی استان زیر سوال برود.
وی گفت: در این ایام سعی کنیم شادی خود را با شادی فقیران و مستمندان تقسیم کنیم و شادشان کنیم.

*******************************************************************

امام جمعه شهرستان لنده :مردم با حضور در راهیان نور از این ظرفیت استفاده کنند / حجاب و عفاف فاطمی باعث بیمه نمودن جامعه است

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت:روز زن را به همه بانوان و مادرانی که برای تربیت صحیح اسلامی در تلاشند باید به طور ویژه قدردانست.

وی افزود:برخلاف اندیشه تفکر جاهلی در خصوص زنان پیامبراکرم(ص) برای مقابله با این تفکر دست حضرت فاطمه(س) را در جمع بیشتر سران قبایل عرب می بوسید تا این تفکر منسوخ شود.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: وجود و تربیت صحیح اسلامی دختران در جامعه باعث پویایی جامعه می شود و این پویایی باعث مصون ماندن جامعه از گناه خواهد شد.

وی تاکید کرد:حجاب و عفاف فاطمی باعث بیمه نمودن جامعه از توطئه های فراگیردشنمان است که متاسفانه در داخل نیز به بهانه آزادی حقوق زنان به دنبال نظریه حجاب اجباری در جامعه هستند خواهد شد.

محمودی اصل گفت:"مقام معظم رهبری فرمودند:برخی از خواص به دنبال این موضوع و تعمیق به جامعه هستند" ، برخی عالمان بی دین با منطق شیطانی می گویند که بگذارید مردم نظر دهند .

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: همه کسانی که این نظریه های می دهند باید خوب گوش دهند که اگر دست از این منکرات برندارند طیف متدین جامعه به آنان سیلی خواهند زاد.

وی گفت:راهیان نور، یک اقدام فرهنگی ناب در جهت پاسداشت یاد و نام شهدا است که این فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر جوانان و خانوادهای آنان با سبک زندگی شهدا است.

محمودی اصل گفت: باتوجه به شروع مسافرت ها و تعطیلات عید نوروز هست پیشنهاد می شود که مردم با حضور در راهیان نور از این ظرفیت استفاده کنند.

وی در ادامه روز شهید را یک روز مهم برای پاسداشت از خانواده شهدا دانست و خواستار رفع مشکلات خانواده شهدا شد.

امام جمعه لنده در پایان از خدمات کمیته امداد در یاری رساندن به محرومان قدردانی کرد و از مردم خواست تا در این ایام با کمک به این نهاد در رفع نیاز های محرومان مشارکت کنند.

*******************************************************************

امام جمعه شهر لیکک:  زن با ظهور اسلام به جایگاه حقیقی خود دست یافت

امام جمعه شهر لیکک ابتدا با گرامیداشت روز زن و تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، گفت: زن قبل از اسلام جایگاهی نداشت اما با ظهور اسلام ارزش و جایگاهی والا پیدا کرد.

افروغی با اشاره به رسیدن به جایگاه دوباره زنان از ابتدای انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره)، گفت: در زمان دورِ قبل از پهلوی ها زن جایگاهی نداشت و قبل از آن کشورهایی که به ظاهر متمدن بودند، زن را عددی به حساب نمی آورند و تنها به عنوان یک کالا از آن استفاده ابزاری می کردند.

امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد: عده ای روشنفکر نما در جامعه با شعار های آزادی زنان به دنبال تخریب جایگاه زن در جامعه هستند.

افروغی افزود: هر شغل زنی که مردی می تواند آن را انجام دهد، منجر به بیکار شدن یک جوان و فروپاشی یا عدم شکل گیری چند خانواده می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ وظیفه ای مهم تر از مادری و فرزند پروری برای یک زن وجود ندارد، گفت: مشکلاتی دیگری که از اشتغال زنان در جامعه ایجاد می شود، سوء استفاده از آنهاست.
امام جمعه شهر لیکک خاطرنشان کرد:عده ای به خاطر جمع آوری چند رای بیشتر و غصب یک پست و یک صندلی، داد می زنند که زنان آزاد باشند و بگذارید خود انتخاب کنند ؛ فردا هر کاری به بازار بیاید آیا باید بگذاریم هر کس خود انتخاب کند؟

افروغی افزود:نباید هر کس تحت عنوان تثبیت جایگاه خود به کارهای غیر فرهنگی و مبارزه با فرهنگ بپردازد.

وی گفت:معصومین قابل انتقاد نیستند ؛الگوی معمولی نیستند، اگر عصمت معصوم را خدشه دار کنید، حداقل به شرک و در نهایت به کفر می انجامد و اگر به عصمت معصوم تشکیک وارد کردیم به آیات قرآن هم کفر  می ورزیم و دین را زیر سوال می بریم.

افروغی تصریح کرد:ما در استبناط آیات داریم که قول و فعل معصوم بر ما واجب است. آیا دولت از امام زمان (عج) هم بالاتر است که می شود به امام معصوم انتقاد کرد اما نمی توان به دولت انتقاد کرد؟

وی افزود:در منشور اخلاقی، سیاسی و دینی ما انتقاد با پیشنهاد و راهکار توصیه شده است ،دقت کنیم در کشور تفکیک به وجود نیاوریم که یک وقت منتقدین بی عقل خطاب شوند.
امام جمعه شهر لیکک با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: شهدا را باید همیشه یاد کنیم .

 

*******************************************************************

 امام جمعه موقت چرام: کلید و رمز موفقیت یک جامعه در دست زنان است /  زن جامعه اسلامی بالاترین نقش آفرینی را  در خانواده و جامعه دارد

حجت الاسلام مجتبی فرهمند، امام جمعه موقت چرام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چرام با اشاره به آیات قرآنی، بیان کرد: راه خروج از مشکلات و موانع کسب روزی حلال را در تقوا و توکل بر خداوند متعال می توان مشاهده کرد.

ّ حجت الاسلام فرهمند افزود: یعنی هر کس تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهد، حلال و حرام را رعایت کرده است و خداوند منان نیز راه خروج از مشکلات زندگی انسان را به او نشان می‌دهد.

وی در ادامه گفت: یعنی در تنگناهای زندگی از لحاظ مادی و معنوی خداوند از جایی که انسان گمان نمی کند، رزق و روزی انسان می فرستند و او را بی نیاز می کند

حجت الاسلام فرهمند ادامه داد:پس هرکس در زندگی توکل بر خداوند داشته باشد، خدا او را کفایت می کند.

امام جمعه موقت چرام ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن، بیان کرد: کلید و رمز موفقیت یک جامعه در دست زنان است و اگر زن در جامعه درست و اسلامی تربیت شده باشد، فرزندان وی اسلامی تربیت می‌شود و به طبع آن جامعه سالم خواهد شد.

وی ادامه داد: شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها آنچنان به جامعه اسلامی عظمت بخشید که امروزه برخلاف دوران جاهلیت عرب و جاهلیت مدرنیته که نگاه ابزاری به زنان جامعه دارند، زن جامعه اسلامی بالاترین نقش آفرینی را هم در خانواده و هم در جامعه ایفا می کنند.

حجت الاسلام فرهمند به روز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد اشاره کرد و گفت: از چنین اسمی برمی‌آیند کانون فرهنگی مساجد باید منشأ تولید فرهنگ و تعالیم دینی و پایگاهی در مقابل تهاجمات فرهنگی و شبهات دینی باشد،اما گاهی مواقع می‌بینیم که برخی دستگاهها به نام دین و اهداف معصومین علیهم السلام خلاف شئونات دینی حرکت می کنند و موجبات اختلاط محرم و نامحرم با موسیقی های مبتذل می شود.

امام جمعه موقت چرام به حرکتی در برج میلاد پایتخت اشاره کرد و گفت در چند روز اخیر یک حرکت سخیفی در برج میلاد استان تهران توسط شهردار تهران صورت گرفت که در این باره بیان چند مورد ضروری است.

وی در ادامه گفت: این اقدام عامدانه و از قصد صورت گرفته است زیرا مدیری که اعتقاد به مبانی دینی ندارد،نتیجه مدیریتش همین می شود که با پول بیت المال خلاف ارزش ها و موارد دینی مراسم برگزار می‌کند.

حجت الاسلام فرهمند در ادامه بیان کرد: مسئولان به دنبال حاشیه‌سازی هستند تا مردم را از وعده‌های داده شده است، غافل کنند چرا که مسئولین وعده ایجاد شغل،رفع فقر مطلق،ازدواج و مسکن را داده بودند و اکنون قصور و ناتوانی خود را با این حاشیه سازی ها از مردم می پوشانند.

وی افزود: اما مسئولین بدانند که مردم تا آخرین لحظه از مطالبه حقوقشان کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مداحان اشاره کرد و گفت: این حرکت های بعضی از دختران و زنان در گوشه و کنار کشور انجام می دهند و بی حجابی را تبلیغ می‌کنند، حقیر است.

حجت الاسلام فرهمند افزود: حجاب فواید بسیاری دارد اما نه برای همه زنان، و باید گفت مگر احکام دین قیاسی است که برای برخی ها خوب باشد و برای دیگری بد.

 

*******************************************************************

امام جمعه موقت باشت: شاخصه زن غربی ارایش و برهنگی در مقابل مردان است  / وظیفه همگانی است از طبیعت حفاظت کنیم

حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد در خطبه های سیاسی عبادی این هفته شهرستان باشت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی(ع) عنوان کرد: سه شنبه روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید که در سال ۱۳۵۸ اتفاق افتاد.

وی ضمن درود به روح ملکوتی شهدای والا مقام کشورمان اظهار کرد: از همه زحمت کشان در بنیاد شهید در سراسر کشور و مخصوصا شهرستان باشت قدر دانی می کنیم.

حجت الاسلام بلادی نژاد هفته منابع طبیعی را تبریک  گفت و افزود: طبیعت جزئی از زندگی ما است و قیمتی از نشاط و شادی مارا فراهم می کند،اگر آسیبی به طبیعت برسد همه ما اسیب می بینیم و وظیفه همگانی است از طبیعت حفاظت کنیم.

امام جمعه موقت باشت با اشاره به کمبود نیروی انسانی  برای منابع طبیعی اظهار کرد: این موضوع هم طبیعت را رنج می دهد و هم منابع طبیعی شهرستان را رنج می دهد،از مسئولان استان انظار می رود از بین جوانان خوب و داری شرایط شهرستان افرادی را به کار بگیرند تا به فریاد طبیعت شهرستانمان برسند.

حجت الاسلام بلادی تصریح کرد: در هفته ای که گذشت مقام معظم رهبری در جمع مداحان کشورمان در رابطه با مقام زن فرمودند؛ زن اسلامی داری عفت و تامل است و مهمترین بخش تربیت انسان ربط به جنس زن دارد و مدیر کانون بسیار مهم خانواده است.زن مایه آرامش  مرد است و همه این موارد در کنار جنس با لطافت زن مهم است.

وی افزود: زن اسلامی الگوی زن غربی است ،شاخصه زن غربی آرایش و برهنگی در مقابل مردان است و حجاب مصونیت است و نه محدودیت.امروزه در دنیا به حجاب زن ایرانی نگاه می کنند .

خطیب موقت جمعه باشت تصریح کرد: انچه که رهبر معظم انقلاب را احساس کرده بحث حجاب اجباری است که از زبان برخی خواص این مملکت بیرون می آید!این افراد نادانسته در خط دشمن قرار گرفته اند !ما حجاب اجباری نداریم.

حجت الاسلام بلادی نژاد افزود: زن برده نیست و باید به وی شخصیت بدهیم ،زن عروسک نیست و دیدگاه جامعه غربی و جامعه اسلامی کاملا متفاوت است.زن مادر اجتماع است و باید مصون باشد و حکومت اسلامی موظف است با بی حجابی و بدحجابی برخورد کند.

وی ادامه داد: ما یا مسلمان هستیم یا مسلمان نیستیم در مقابل سخنان قران باید گوش بفرمان باشیم .دولت و مسئولین موظف هستند با بی حجابی و اهنگ های مبتزل عکس العمل نشان دهند.

عموم مردم را با موسیقی سنتی فریب می دهند ،سنت تنها سنت پیامبر و ائمه است ،سنت یک قرن پیش نیاکان ما نیست که یک اشتباهی کردند و یک موسیقی اورده اند و بگوییم این سنت است!
سنت تنها سنت ائمه و پیامبر است و در زمان پیامبر موسیقی سنتی اذان و الله اکبر بوده است.در جشن ازدواج حضرت زهرای مرضیه(س) نیز موسیقی الله اکبر پخش شده است.

**********************************************************

امام جمعه دوگنبدان:روز زن فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ فاطمی است

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی شهرستان گچساران با دعوت و توصیه به نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  اظهار کرد:  این روز را به تمام مادران تبریک می‌گویم.

 وی  در ادامه با اشاره به شخصیت آن بانوی بزرگوار گفت: از دامان آن حضرت بزرگانی تربیت یافتند که برای کافران مشخص شد که پیغمبر ابتر نیست.

 امام جمعه گچساران در خصوص مقام آن حضرت عنوان کرد:  پیامبر اکرم می‌فرماید، وقتی در آن دنیا وارد شویم اولین بانویی که وارد بهشت خواهد شد حضرت فاطمه زهرا (س)خواهد بود.

 وی تصریح کرد: در روز محشر به همه دستور داده می‌شود که سرهایتان را پایین بیاورید که فرزند محمد رسول الله (ص) و همسر علی می‌خواهد وارد شود.

 حجازی افزود: خداوند در آن دنیا به فاطمه زهرا (س) می‌گوید، خواسته تو چیست که او در پاسخ می‌فرماید، تنها خواسته من این است که محبین من را به عذاب جهنم مبتلا  نکنی که خداوند در پاسخ به او می‌گوید، دو هزار سال قبل از پدید آوردن زمین قسم خورده‌ام  محبین زهرای مرضیه را به عذاب جهنم مبتلا نکنم.

 امام جمعه گچساران در خطبه دوم این هفته نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های این هفته اظهار کرد: امروز مصادف است با میلاد بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و  میلاد امام خمینی (ره)  که این روز را خدمت همه شما تبریک عرض می‌نمایم.

 وی ادامه داد:  باید قدر مادرانمان را بدانیم و آگاه باشیم که بهشت زیر پای مادرانی است که فرزندان صالح و سالم تربیت کرده‌اند.

 حجازی با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد:  ایشان فرمودند این منطق می‌گویند بگذارید مردم خودشان برای حجاب تصمیم بگیرند، مگر می‌شود گذاشت هر کس خواست در جامعه شراب فروشی کند.

 وی افزود: حکومت اسلامی  وظیفه‌اش این است که باید مانع حرام و گناه شود و این وظیفه تمام مسوولان دولت اسلامی است که باید در مقابل حرام بیاستند.

 امام جمعه گچساران گفت: برخی‌ها می‌خواهند بنده اروپا شوند نه بنده خدا و آزادی را در این می‌بینند و شاهد بودیم امام راحل هیچ گاه در این موارد در مقابل رژیم پهلوی کوتاه نیامد و محکم ایستادگی کرد.

 حجازی  در ادامه با اشاره به هفته منابع طبیعی اظهار کرد:  امیدواریم مردم هفته منابع طبیعی از این نعمت خدادادی حراست به عمل بیاورند.

 وی  با اشاره به  تشکیل بنیاد شهید گفت: عزت امروز ما مدیون شهدا و خانواده شهدا است و توصیه می‌کنم بنیاد شهید از دایره وظایف خودش  خارج نشود.

 امام جمعه گچساران تاکید کرد: نباید از بنیاد شهید سوء استفاده شود و در آن جریان انقلابی  کوبیده شود.

 حجازی افزود: شاهد هستیم در گچساران و در بنیاد شهید به گونه‌‌ای دیگر و علیه ارزش‌ها سخن می‌گویند.

 وی خطاب به برگزار کنندگان این جلسات عنوان کرد: چه کسی گفته است که شما این جلسات را تشکیل دهید و پاسداری که مجروح و جانباز است هنگامی که اعتراض می‌کند و پس از آن داروغه‌ها آن فرد را کتک می‌زنند اینکه نفس مردم را ببرید که کسی نفس نکشد مگر ما به دوران منصور خان باشتی برگشته‌ایم، خیر این دوران، دوران جمهوری اسلامی است.

 امام جمعه گچساران افزود: دوران بر گرده مردم سوار شدن تمام شده است چرا که برای انقلاب و نظام مردم خون دادند و شما از جایگاه نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده می‌کنید.

 وی ادامه داد: شما به چه جرائت جانبازی را کتک می‌زنید دو جلسه بی‌جا گرفته‌اید که توصیه می‌کنیم خودتان را اصلاح کنید چرا که این حکومت ، حکومت اسلامی است.

 حجازی در ادامه با اشاره به جلسه هفته گذشته گچساران  و نام آوردن از نامه کروبی در آن جلسه گفت: نامه ایشان تماما بی‌تربیتی به نظام، رهبری، سپاه پاسداران و جایگاه‌های مهم نظام بود.

 امام جمعه گچساران عنوان کرد: آقایی می‌آید و در جلسه می‌گوید، آقای کروبی نامه نوشته‌اند که اولا باید گفت  چه ضرورتی دارد که این نامه را بیان کرده‌اند و ثانیا می‌گویند این نامه را  از درون حصرش نوشته است و بعد می‌‌گوید، به خوب و بدش کاری ندارم که باید گفت چرا کاری ندارید.

 وی افزود: می‌گویند آقای کروبی به رهبری نامه نوشته که اشتباهاتتان را اعتراف کنید و می‌گوید که خوب بود آقای کروبی هم به اشتباهاتش اعتراف کند و ما هم  بر اشتباهاتمان اعتراف کنیم و آقا هم به اشتباهاتش اعتراف کند.

 حجازی عوان کرد: اینها به دنبال این هستند که بگویند مردم این شهر حامیان فتنه گران هستند.

 امام جمعه گچساران اذعان کرد:  آقایان در سال 88 پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند و تا امروز یک بار عذرخواهی نکرده‌اند و آن وقت با کمال تاسف در شهر ما نماینده شهرمان به نامه آقای کروبی استناد می‌کند که باید گفت، آقایان اشتباه گرفته‌اید.

 حجازی تصریح کرد: اینکه که شما دهان همه ادارات را بسته‌اید که کسی نمی‌تواند نفس بکشد با این موضوع فرق می‌کند چرا که انسان تا به حدی تحمل و صبر دارد.

وی با بیان اینکه شاید فردا بگوید منظور من اعتراف کردن کروبی بوده است، خاطرنشان کرد: به نیروی‌های ارزشی، سپاه، نیروی انتظامی، بازار، روحانیون و مردم گچساران  اعلام می‌کنیم خطر تا اعتقاد، نظام و ولایت رسیده است.

 حجازی گفت: برخی می‌گویند سرکیسه دست ایشان است که این جا به آقایانی که در تهران و استان نشسته‌اند می‌گویم ، آقایان بررسی کنید و پیگیر این موضوع باشید.

 امم جمعه گچساران خطاب به روحانیون ادامه داد: روحانیون این شهر داد بزنید و سپاه و نیروی انتظامی   در مقابل این حرکت بیاستید.

 حجازی افزود: امیدوارم ایشان توبه و عذرخواهی بکنند و  پایش را  در کفشی که نباید بکند، نگذارد.

 وی ادامه داد:چرا این نامه را مطرح و معنا می‌کنید آیا شما می‌خواهید مبلغ آنها باشید و این بی‌احترامی به خانواده شهدا، ایثارگران و مقام معظم رهبری است.

 حجازی عنوان کرد: هر روز به یک بهانه جلسه تشکیل می‌دهید و مردم را به مسخره در می‌آورید.

 وی خاطرنشان کرد: امیدوارم آقایان تهرانی و آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس حواسشان را کمی جمع کنند که در این شهر چه می‌گذرد.

****************************************************

امام جمعه شهر دهدشت: میخکوب شدن دشمنان انقلاب از ولایت پذیری مردم ایران
امام جمعه دهدشت در خطبه های سیاسیعبادی جمعه این شهر به توطئه های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: چهل سال است که دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند امام بدانند که ملت ایران ملتی هوشیارند و دشمنان هیچ غلطی نمیکنند و با اتحاد و ولایتمواری دشمنان این نظام را سر جوای خود می نشانند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تبربک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) افزود: امروز علاوه بر ولادت حضرت زهرا (س) روز ولادت امام خمینی (ره) نیز هست و ایشان انسانی فقیه، مجاهد، فیلسوف و حکیم بودند که با تلاش ها و ایده هایشان این نظام شکل گرفته و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده .
وی هم چنین 22 اسفند روز شهید را گرامیداشت و گفت: در این روز و به خاطر حفظ شأن و جایگاه شهید امام خمینی (ره) حکم تشکیل بنیاد شهید را صادر کردند تا منزلت شهدا گرامی داشته شود و امروزه برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از اهداف این مهم است و جوانان با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس راه و آرمانهای شهدا را می شناسند.
حسینی برپایی مراسم رقص در حضور شهردار تهران را تاسف بار خواند و اضافه کرد: وقتی در حضور مسئولی چنین مراسماتی برگزار میشود این مایه تاسف است و باید با برگزار کنندگان و مسئولان در آن برنامه به شدت برخورد شود،چرا که با ترویج چنین مراسماتی اسلام از رسمیت می افتد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی