نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1396 - 9:49
وفایی مقدم: تیم های عملیات امداد و نجات همچنان به تلاش شبانه روزی خود ادامه می دهند تا شاید بتوانند از زیر کوههای یخی دنا، پیکر جان باختگان را پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ بیش از سه هفته است که از سانحه سقوط هوایی تهران_ یاسوج می گذرد و هنوز تیم های عملیاتی امداد و نجات در راستای جستجو و تفحص پیکرهای جان باختگان در تلاش هستند تا بقایای دیگر اجساد این مسافران جان باخته را پیدا نمایند.

پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل در راستای رسالت خود هر روز مخاطبان خود را از کم و کیف تیم های عملیاتی در جهت آگاه سازی از این سانحه دلخراش با تماس های تلفنی مستقیم از طریق مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد روند عملیاتی این منطقه را گزارش می نماید.

صبح امروز وفایی مقدم مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: عملیات نیروهای امداد و نجات از یگانها و سازمانهای مختلف در منطقه سانحه دیده همچنان در جریان است و امروز 9 تیم از تیم های حرفه ای عملیاتی در حال جستجو و تفحص پیکرهای این سانحه هوایی هستند.

وفایی مقدم افزود: عملیات بالگردهای هوانیروز ما به دلیل شدت بادهای منطقه ای تا اطلاع ثانوی کنسل شده است و نیروهای امداد و نجات و گروه کوهنوردان ما از طریق پیاده در حال صعود به منطقه حادثه دیده هستند.

مدیریت بحران کهگیلیوه و بویراحمد در پایان گفت: ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده داغدار این سانحه که در آستانه روز  در غم از دست دادن عزیزانشان به سوگ نشسته اند، از همه این عزیزان استدعا با صبر و حوصله ما را تا پایان کار عملیات جستجوی پیکرها همراهی نمایند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی