نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1396 - 16:34
تعداد ۱۵۰۰ نهال در زمینی به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع (۳.۵ هکتار) کاشته خواهدشد که این نهال ها شامل بادام، رَز، گل محمدی، و تعدادی کاج و سروبود که در آینده تحت آبیاری تحت فشار قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز آیین درختکاری از طرف منابع طبیعی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختصاص داده شده است که با عنوان "سپاه،محافظ و دوستدار محیط زیست" در محل تیپ 48 فتح برگزار شد.

این آیین با حضور مدیر کل منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد، جانشین سپاه فتح استان، معاونت گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان بویراحمد و معاونت مهندسی سپاه فتح استان برگزار شد که در طی مراسم تعداد ۱۵۰۰ نهال در زمینی به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع (۳.۵ هکتار) کاشته خواهدشد که این نهال ها شامل بادام، رَز، گل محمدی، و تعدادی کاج و سروبود که در آینده تحت آبیاری تحت فشار قرار خواهند گرفت.

در ابتدا مراسم که در حاشیه این آیین برگزار شد سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان به حضار خیر مقدم گفت و سپس معاونت تولیدات گیاهی استان در ادامه گفت: هر روز و هر هفته باید به فکر طبیعت بود و باید از ریه های زمین نگهداری کرد و در مورد فرهنگ درختکاری و نگهداری از اون صحبت کرد.

عسکریان افزود:  در مورد طرح های جهاد کشاورزی به زمینهای بایر استان که تبدیل به درختان بادام و گل محمدی شده اند، آبرسانی خواهد شد.

در پایان از زحمات  فرماندهی تیپ مردم پایه ۴۸ فتح،جانشینش جناب سرهنگ حکمتیان و کلیه معاونت های این تیپ،  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان ، سازمان جهاد کشاورزی استان خصوصا معاونت تولیدات گیاهی و شهرستان بویراحمد تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/ 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی