نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. اسفند 1396 - 14:17
معاون جانشین هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: کسانی که از کشور های خارجی به ایران وارد می شود از وجود نظم و امنیت در کشور با وجود شرایط متلاطم حاکم در منطقه ابراز تعجب می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ 

سردار محسن فتحی زاده امروز در یادواره 87 شهید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: هیات های خارجی که به کشور سفر می کنند با دیدن ظرفیت های مختلف و برقراری نظم و امنیت اظهار شگفتی می کنند و این امر ناشی از تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.

 وی بیان کرد: با وجود تنوع فرهنگ ها و اقوام و همه کاستی ها و موضوعات مختلف شامل تحریم های اقتصادی و کارشکنی در عرصه بین المللی علیه ایران، امنیت مثال زدنی در کشور حاکم است.

فتحی زاده ابراز داشت: تمامی نیروهای مسلح در راستای برقراری امنیت در کشور سربلند هستند و نیروی انتظامی نیز برای تامین آرامش و آسایش در جامعه برعهد و پیمان خود با مردم استوار و پابرجاست .

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا و مقام والای شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس ، شهدای نیروی انتظامی و مدافعان حرم گفت: اگر در محفل شهدا گرد هم می آییم به خاطر نیاز ما به شهداست.

معاون جانشین هماهنگ کننده ناجا اظهار کرد:  شهیدان و خانواده های شهدا که این عزیزان را تربیت کردند بر گردن همه ما و همه ملت ایران حق دارند و اگر یاد شهدا را زنده نگه می داریم برای مدد جستن از آنهاست.

وی گفت: شهیدان عرصه نظم و  امنیت و دفاع از حرم، دین خود را در زمان  به ما ادا کردند و نه تنها در آن لحظه ای که ایثار و فداکاری انها شکل می گرفت بلکه آنها با دست خالی در مقابل رژیم بعثی و حامیان آنها اجازه ندادند که ذره ای از خاک این کشور در تصرف دشمن باقی بماند.

فتحی زاده افزود: شهدا در دفاع از امنیت کشور به وظیفه خود عمل کردند و امروز به برکت زحمات و خون شهداست که در عرصه بین المللی سر خود را بالا نگه می داریم  و افتخار می کنیم.

وی عنوان کرد: اگر دشمنان نظام و انقلاب امروز جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارند به خاطر این است که شهدا و رزمندگان در دوران های گذشته درس بزرگی به انها داده اند.

معاون جانشین هماهنگ کننده ناجا گفت: اگر در مقابل دشمنان مستحکم ایستاده ایم به برکت فداکاری شهدا و رزمندگان است.

وی ابراز داشت: برکت و ایثار شهدا همچنان برای نظام و انقلاب جاری است و باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم  و  از روح بلند انهامدد بجوییم تا بتوانیم راه انها را ادامه دهیم.

فتحی زاده افزود:  انتظاری که خانواده های شهدا از ما دارند این است که یاد انها را فراموش نکنیم و علمی که شهدا برافراشتند همچنان دراهتزاز باشد .

وی گفت: نیروی انتظامی تاکنون 13 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده و هر ساله نیز ده ها نفر در راه دفاع از امنیت کشور به شهادت می رسند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی