نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. اسفند 1396 - 10:37
نستهن مقدم: پاکسازی کل شهر توسط 7 اکیپ مجزا از امروز 21 اسفندماه در حال انجام است که بالغ بر 500 نفر از نیروهای شهرداری در این کار مشارکت دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ با توجه با پایان و قرار گرفتن در آستانه نوروز 97، شهر یاسوج به عنوان مرکز پایتخت طبیعت ایران با سیل عظیم مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور روبرو می شود. به همین خاطر  پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی چهارفصل ارتباط تلفنی مستقیمی با نستهن مقدم شهردار یاسوج برقرار نموده است تا آخرین عملکرد این سازمان را در جهت آماده سازی این شهر برای استقبال از بهار از زبان وی جویا شود.

 

شهردار یاسوج به چهارفصل گفت:علیرغم اینکه در شش ماهه دوم سال با توجه به شرایط آب و هوایی فصل کارهای عمرانی نیست ولی شهرداری یاسوج کارهای لکه گیری، بحث نصب پل های دالین در شهر اقدامات خوبی صورت گرفته است. پاکسازی آبشار در راس برنامه های این سازمان قرار گرفته است، وضعیت سرویس های بهداشتی و 400 چشمه را از لحاظ بهداشتی برای این روزهای پایانی سال با جدیت دنبال می نماییم که وضعیت اسفناکی داشتند ولی الآن برای مسافران و همشهریان به نحو مطلوبی قابل بهره برداری است.

 

نستهن مقدم افزود: شهرداری یاسوج 24 کیلومتر رنگ آمیزی جداول شهر را در دستور کار خود قرار داده  است که بخش اعظمی از آن انجام گرفته و در حال حاضر باقیمانده آن به خاطر شرایط  آب و هوایی موقتا تعطیل شده است. نیروهای پرتلاش شهردداری به صورت آماده باش کامل هستند تا به محض مساعد شدن آب و هوا باقیمانده کار را به پایان برسانند.

 

وی بیان کرد: نزدیک به 2500 نقطه چاله و دست اندازی سطح معابر و جاده های درون شهری داریم که دو تا اکیپ مجهز و با جدیت روی آن کار می کنند تا در کمترین زمان آنها را به پایان برسانند. شهرداری در بحث حوزه گلهای تزیینی بالغ بر 20 هزار سبد گل را از انواع مختلف در میادین و پارک های شهر کارگزاری کرده ایم.

 

شهردار یاسوج ادامه داد: در مورد شن های رنگی نزدیک به 60 تن با طراحی های زیبایی و با بکار بردن در جاهای قابل نیاز و کچلی هایی که در سطح شهر و فضای سبز ایجاد شده بود. قریب به 70 هزار متر رفع کچلی در سطح شهر یاسوج داشته ایم یعنی با همین شرایطی که فصل کاشت چمن نیست ولی با تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری این کار صورت پذیرفته است.

 

نستهن مقدم اظهار کرد: کار تشتک گذاری دور درختان را برای ذخیره آب و مقابله با بحران کم آبی و صیانت از آب انجام داده ایم که در طی 5 سال گذشته بی سابقه بوده است و در عین حال پاجوش و حرس همه درختان شهر را صورت گرفته است.

 

وی گفت: چندین معابر محدوده شرف آباد، بنسنجان و خیابان کمال المک منتهی به دانشکده فنی مهندسی را در مدت زمانی که شرایط آب و هوایی به ما فرصت داد رفع تکلیف نمودیم. در آینده نزدیک بحث اصلاح معابر جداول و پیاده روهای شهر را به شکل گسترده زیر پوشش کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

 

شهردار یاسوج چنین گفت: امسال برای اولین بار شهرداری یاسوج در بحث فضای سبز فقط به میادین اصلی اکتفا ننموده و بلوارهای فرعی را زیر پوشش خود قرار داده است. پاکسازی کل شهر توسط 7 اکیپ مجزا از امروز 21 اسفندماه در حال انجام است که بالغ بر 500 نفر از نیروهای شهرداری در این کار مشارکت دارند.

 

این مقام شهری اشاره کرد: بحث اصلاح تابلوها و چراغانی شهر در آستانه سال نو در دست اقدام شهرداری یاسوج است تا فضای شهری بانشاطی را برای شهروندان و مسافران نوروزی مهیا نماییم. بحث معبر 5 کیلومتری بزرگترین معبر یاسوج که همان 45 متری شرف آباد است، نزدیک به دو دهه بود که شهرداری نتوانست با مالکان این محدوده به توافق برسد و امروزه با رایزنی های مختلف و توافقاتی که با مردم این منطقه صورت پذیرفت، مشارکت مالکان در این مبحث صورت پذیرفته که در روز سه شنبه 22 اسفندماه کلنگ زنی آزادسازی این معبر را در دستور کار خود داریم که برای تامین منابع این پروژه کارهایی صورت خواهد پذیرفت.

 

شهردار یاسوج در پایان گفت: ادامه خیابان جمهوری یکی دیگر از اولویت های برنامه های شهرداری یاسوج است پل چهارم بشار به سرعت در حال پیشروی است که در حال حاضر مراحل شمع کوبی و پایه های آن تکمیل شده است و عرشه آن در همین ایام در مرحله ساخت قرار خواهد گرفت که در نیمه سال 97 کل عرشه پل چخهارم بشار به طور کامل ساخته خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی