نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. اسفند 1396 - 22:56
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی پیام و وصیت شهدا را در راستای تقویت خط ولایت فقیه و بصیرت افزایی و خدمت بی منت به مردم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی عصر امروز در یادواره شهدای بخش سرآسیاب یوسفی ابتدا با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بنا به فرمایشات امام راحل(ره)، شهید قلب تاریخ است.

سرگرد باقر پسنده تصریح کرد: یادواره شهدا مظهر تجلی قدرت شهدا و جولانگاه مردمان گمنامی است که بسوی عزت و مردانگی پر گشودند تا ما غرق روزمرگی و مسائل دنیوی نشویم.

وی افزود: پیام و وصیت شهدا چیزی جز تقویت خط ولایت فقیه و بصیرت افزایی و خدمت بی منت به مردم نیست.

پسنده گفت: امروز اگر امنیت و آرامشی در کشور داریم به برکت خون شهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی خاطرنشان کرد: اقتدار ملت به برکت جانفشانی شهدا و سایه مقام معظم رهبری است.

وی گفت: عده ای متاسفانه پز اپوزسیونی می دهند، به جای اینکه بخواهند به دشمنان قسم خورده نظام نامه سرگشاده بنویسند، به مولای انقلاب نامه می نویسند و خون به دل رهبر می کنند ؛بعضی به زبان حامی رهبر اما در عمل مقابل ایشان می ایستند.

پسنده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها یک شخصیت دارد که در تمامی عرصه ها همواره در مقابل نیرنگ و فریب دشمن می ایستد و انقلاب را با عزت و اقتدار پیش می برد و آن شخص هم امام خامنه ای است و ای کاش مسئولان نظام همانند مقام معظم رهبری هر جا که نظام به آنها نیازمند است، به میدان بیایند.

وی در پایان از کلیه کسانی که در برپایی این یادواره نقش داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی