نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. اسفند 1396 - 23:19
فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان؛
داعش ماحصل حوزه های علمیه وهابیت در سراسر جهان است
فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان با بیان اینکه داعش ماحصل حوزه های علمیه وهابیت در سراسر جهان است، گفت: والله اگر در سوریه نمی جنگیدیم باید الان در مهران و شلمچه با داعش می جنگیدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ فرمانده تیپ نیروی مخصوص 15 امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان عصر امروز در یادواره شهدای بخش سرآسیاب یوسفی به تبیین جایگاه ایثار و شهادت در جامعه پرداخت.

سردار مهدی رفیق دوست تصریح کرد: توفیق شهید شدن و خانواده شهید بودن کار بزرگی است که به هر کسی داده نمی شود.

وی گفت:عمرانی و آبادانی کشور به برکت وجود خون شهیدان است اما با این همه عمران باز هم عقبیم و نیاز به کار جهادی داریم.

سردار رفیق دوست افزود:عظمت انقلابی اسلامی را باید در بیرون از مرزهای کشور دید.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان خاطرنشان کرد: بنا به اقتضای ماموریت های بنده، اینکه می گویند اگر جانفشانی رزمندگان و سرداران ایران نبود، منطقه نابود می شد، یک واقعیت است.

سردار رفیق دوست با اشاره به تاثیر مستقیم سردار سلیمانی و رزمندگان ایران بر روحیه دشمن در خطوط مقدم جنگ های سوریه و عراق، گفت: اعضای داعش آدم های عادی نیستند، این ها که در رسانه ها می گفتند چیزی نیستند، این طور نیست.

وی افزود: بنده مسئول عملیات بودم، 70 درصد استان حلب در دست داعش بود، به سختی  مقاومت می کردند، وقتی بالای سرشان رفتیم تمام بدن آنها سوراخ سوراخ بود چنان با انگیزه بودند که تا پای جان مقابل ما می ایستادند .

فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان تصریح کرد:اینهایی که به راحتی آتش میزنند و سر می برند و به آب می اندازند، انسان عادی نیستند، حتی دفترچه یادداشت اینها نوشته بود وهابیت.

سردار رفیق دوست گفت: داعش ماحصل حوزه های علمیه وهابیت در سراسر جهان است ؛کار بزرگی شد، به عمق استراتژی ما نگاه کنید؛ والله اگر در سوریه نمی جنگیدیم باید الان در مهران و شلمچه با داعش می جنگیدیم.

وی افزود:وقتی در مناطق مختلف سوریه، در بی سیم های شبانه که کارهای عملیاتی را هدایت می کردیم ، با لهجه لری صحبت می کردیم، حاج قاسم سلیمانی صبح از بچه های لر تعریف و تمجید می کرد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان با تاکید بر نقش مستقیم آمریکا و استکبار جهانی در حمایت از داعش، گفت:در سال 94 در سوریه 12 شهید دادم که 8 نفرشان با موشک های آمریکایی شهید شدند ؛اگر پشتیبانی داعش قطع می شد یک روز هم دوام نمی آورند ؛شک نکنید دشمن اصلی جهان اسلام عربستان، آمریکا و اسرائیل است.

سردار رفیق دوست خاطرنشان کرد:هر جا می روم خود را مدیون و مرهون نیروی مقاومت بسیج هستیم. هرجا و هر زمان که فرهنگ ایثار و شهادت کمرنگ شد به ملت ما آسیب می رسد.

وی گفت:نمی خواهم سیاسی صحبت کنم، همیشه نظرم بر وحدت و توجه به نیروهای دلسوز انقلاب است، اما هرگاه به دشمن تکیه دادیم، شکست خوردیم.

این سردار و رزمنده مدافع حرم تصریح کرد: در منطقه ای کوچک  مانند سرآسیاب یوسفی، داشتن 21 شهید سند افتخار برای انقلاب است.

وی گفت:اگر به اوامر و تدابیر مقام معظم رهبری عمل کنیم، بیشتر مشکلات کشور حل می شود.

سردار رفیق دوست با بیان اینکه با نیت تیمم و تبرک به این محفل نورانی آمدم و با هدف سخنرانی نیامدم، گفت:افتخار می کنم که لرم و افتخار  اساسی بنده این است که پاسدارم.

وی افزود:خانواده معزز شهدا تاج سر ما هستند که انتظار داریم ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان در پایان گفت:تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وجود دارد، هیچ مشکلی برای انقلاب پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی