نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. اسفند 1396 - 13:37
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یکهزار نیروی امدادی و ستادی دستگاه های اجرایی این استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی 97 هستند.

محمود باقری در گفت و گو با این پایگاه خبری چهارفصل اظهارکرد: مانور امدادی دستگاه های اجرایی خدمات سفر 97 با حضور امکانات خودرویی و نیروی برگزار شد و همه شرایط برای استقبال از میهمانان نوروزی در این استان فراهم است.

وی بیان کرد: اوژانس کهگیلویه وبویراحمد برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی 41 دستگاه آمبولانس، 270 نیروی عملیاتی، 20 نیروی ستادی، دو فروند بالگرد، یکدستگاه آمبولانس موتورلانس و 41 پایگاه ثابت و سیار به مسافران و گردشگران در تعطیلات سال جدید خدمات رسانی خواهد کرد.

باقری اظهار کرد:  اداره کل راه داری و حمل و نقل استان نیز با 150 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین، 200 نیروی انسانی در قالب گشت راهداری و نامحسوس و 23 راهدارخانه  آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

 وی گفت: پلیس راه  و راهنمایی و رانندگی با 150 اکیپ خودرویی و 20 اکیپ ثابت و سیار به همراه  300 نفر نیرو در تعطیلات نوروزی 97 اماده  خدمت مردم و مسافران نوروزی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دامپزشکی با 20 دستگاه خودروو 20 اکیپ ثابت و سیار و 70 نفر نیرو در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به مسافران نوروزی خدمات رسانی خواهد کرد.

باقری عنوان کرد: آتشنشانی نیز با 10 دستگاه خودرو و 40 نفر نیرو اماده خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی است .

این مسئول افزود: هلال احمر، میراث فرهنگی  و پایانه های حمل و نقل  نیز با تمام توان و امکانات برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی