نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. اسفند 1396 - 13:52
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: رده های مختلف نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی 97 آماده خدمات رسانی به مردم و گردشگران نوروزی است.

سردار مهدی انصاری در گفت و گو با خبرنگار چهار فصل  به  موضوع چهارشنبه سوری و عدم بروز هیچگونه حادثه ای در سطح استان اشاره کرد وافزود: در چهارشنبه اخرسال در استان حتی یک مورد حادثه نه از لحاظ جسمی و نه مادی در استان رخ نداد و این امر با تلاش و همراهی مردم ، رسانه ها و صداو سیما میسر شد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان همانند سالهای گذشته با تمام توان در رده های مختلف آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است و در ورودی  و محورهای مواصلاتی نیز خدمات رسانی می کند.

سردار انصاری ابراز داشت: در سطح جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد 80 گشت خودرویی و 20 تیم پیاده در مناطق مستعد به حادثه مستقر خواهند شد و 10 تیم پوششی به طور نامحسوس در تعطیلات نوروزی به خدمات رسانی به مردم ، مسافران و گردشگران نوروزی می پردازند.

وی گفت: نیروی انتظامی در سطح شهرهای استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با همکاری شهرداری، میراث فرهنگی ، هلال احمر ، اورژانس و آتش نشانی به ایفای نقش می پردازد .

 فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: 150 پاس پیاده، 20 اکیپ خودرویی، 10 اکیپ موتورسیکلت سوار در کنار یگان ویژه، امداد، اگاهی، پلیس فتا، مبارزه با مواد مخدر در شهرها به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی