نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. اسفند 1396 - 13:40
امام جمعه یاسوج به اعدام سارقان طللا فروشی در شهرستان گچساران اشاره کرد و ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان و کشور گفت: نیروی بیدار و زحمتکش انتظامی و دستگاه قضای در مدت زمان اندکی توانست این جنایتکاران را به چنگ اورد و پس از مواخذه آنها را به سزای عملشان رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ حجت الاسلام والمسلمین سید دعلی اصغر حسینی در خطبه ای های این هفته نماز جمعه یاسوج به 25 اسفند سالروز بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم بعثی عراق اشاره کرد و گفت: در این بمباران حدود 5 هزار نفر از مردم بی دفاع و غیر نظامی حلبچه کشته و مجروح شدند.

 وی بیان کرد: کشورهایی که مواد شیمیایی را به رژیم بعث عراق می دادند نه تنها این رژیم را مجازات نکردند بلکه در مقابل جنایات وحشتناک صدام واکنشی از خود نشان ندادند و آن را محکوم نکردند.

حسینی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیز این مواد شیمیایی از سوی رژیم بعثی عراق علیه رزمندگان ایران اسلامی به کار گرفته شد و باز هم هیچ یک از کشورهای حامی حقوق بشر در مجامع بین المللی نسبت به این موضوع واکنشی نشان ندادند و سکوت اختیار کردند.

وی ابراز داشت: هم اینک در کشور یمن جنایت های زیادی توسط عربستان سعودی در حال ارتکاب است و باز هم غربی ها و کشورهای مدعی حقوق بشرسکوت کرده اند و در عراق، سوریه و باقی کشورهای های اسلامی که صحنه جنگ و خونریزی است نیز هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

امام جمعه یاسوج به سالروز ولادت امام باقر (ع)  و تاسیس دانشگاه اسلامی توسط این امام همام اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) فرزند این امام بزرگوار نیز این دانشگاه را توسعه داد و حدود 4 هزار شاگرد تربیت کرد.

وی به فرارسیدن سال جدید و خانه تکانی ها اشاره کرد و گفت: همانگونه که مردم خانه های خود را از گرد و غبار و ناپاکی ها تمیز می کنند باید خانه  های دل خود را از بدیها و صفت های ناپسند پاک و صیقلی کنند.

حسینی به اعدام سارقان طللا فروشی در شهرستان گچساران اشاره کرد و ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان و کشور گفت: نیروی بیدار و زحمتکش انتظامی و دستگاه قضای در مدت زمان اندکی توانست این جنایتکاران را به چنگ آورد و پس از مواخذه آنها را به سزای عملشان رساند تا دیگرانی که قصد دارند چنین ناهنجاری هایی را در جامعه انجام دهند بدانند که با برخورد قاطعی مواجه می شوند.

 وی  بار دیگر از تلاش های نیروی انتظامی به خاطر ساماندهی چهارشنبه سوری و عدم بروز حوادث ناگوار در استان تقدیر کرد.

حسینی گریزی هم به هفته منابع طبیعی و حضور گردشگران نوروزی در طبیعت زد و گفت: خداوند طبیعت زیبایی را به استان کهگیلویه و بویراحمد داده و همه باید حافظ این نعمت های خدادادی باشیم.

امام جمعه یاسوج گفت: منابع طبیعی یک سرمایه ملی است و هر کس به تخریب این منابع بپردازد به نسل های آینده خیانت کرده است.

وی به ورود مهمانان نوروزی از سراسر کشوردر تعطیلات نوروزی به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: باید از این گردشگران و مسافران با روی گشاده استقبال و پذیرایی کرد تا با خاطره خوشی این استان را ترک کنند .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی