نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. اسفند 1396 - 10:19
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:
دشمنان به دنبال از بین بردن انگیزه ی عاشورایی ما هستند
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد گفت:دشمنان به دنبال از بین بردن انگیزه ای هستند که عاشورای حسینی در جنگ ۸ ساله به رزمندگان اسلام منتقل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام، سرهنگ جهانگیرانصاری در یادواره ۱۳۹ شهید چرام بیان کرد:شهیدان ما نیازی به برگزاری یادواره ها ندارند بلکه این ما هستیم که به این برنامه‌ها نیازمندیم.

 

وی افزود:علی  رغم اینکه هیچ کشوری در دنیا همانند ایران وجود ندارد که تحت فشار تحریم‌ها و فشار کشورهای قدرتمند باشد اما با تمسک به خداوند و جانفشانی‌های شهدای ایران و رزمندگان اسلام جزو ابرقدرت ها قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد:در تفکر رزمندگان دفاع مقدس در جنگ هشت ساله و روحیه ولایتمداری آنها و حضور در صحنه های مختلف مردم، امام توانست حکومت و ژاندارم منطقه را حذف کند.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه جهانیان تششعات انقلاب اسلامی را در دنیا مشاهده کرده اند، گفت: همه دیدیم که تمام امکانات جنگی به انگشتان رزمندگان اسلام شکست خورد و این مورد اقتدار انقلاب را عنوان می کند.

 

سرهنگ انصاری تصریح کرد: مطمئن باشید اگر دشمن قدرت شکست انقلاب اسلامی را داشت، هرگز درنگ نمی‌کرد و از طرفی ما به شهیدان و امام قول داده ایم که ثابت قدم باشیم.

 

وی ادامه داد:دشمنان به دنبال از بین بردن انگیزه ای هستند که عاشورای حسینی در جنگ ۸ ساله به رزمندگان اسلام منتقل کرده است.

 

این مسئول،در ادامه بیان کرد: دشمنان قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را می دانند و اکنون ایران جزو ابرقدرت های جهان است زیرا بعنوان مثال دانشمندان ما میانگین سنی ۲۷ سال دارند.

 

وی در پایان گفت:دشمنان از طرفی دیگر به دنبال گرفتن عفاف، حجاب و اهداف ما هستند و باید عنوان کرد که بانوان ما در پیروزی انقلاب نقش پررنگی داشتند و باید از اهدافمان محافظت و مراقبت کنیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا