نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1396 - 8:12
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد از اجرای طرح ملی"فرشتگان رحمت"(خدمات داوطلبانه)جمعیت هلال احمر استان در نوروز 1397 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سید امان اله جهانبین گفت:این طرح با همکاری خیرین و نیکوکاران به منظور خدمات رسانی و حمایت از افراد بی سرپرست و بد سرپرست اجرا می شود.

وی از توزیع بسته های حمایتی در بین نیازمندان شناسایی شده توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود :این طرح با هدف تحقق اهداف تعریف شده اجرا می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تشویق و ترغیب آحاد مردم و خیرین برای مشارکت و گسترش فعالیت خیر خواهانه ،پیشگیری از آسیب های اجتماعی  ناشی از سوء معشیت و بهداشت ،در مناطق کم برخوردار و محروم و تامین حداقل نیازهای اساسی خانواده های نیازمند در ایام نوروز را سه هدف تبیین شده برای طرح ملی خدمات داوطلبانه اعلام کرد.

جهانبین با اشاره به اینکه بیماران صعب العلاج و سرطانی نیازمند مناطق محروم روستایی بالاخص کودکان وزنان بی سرپرست و بد سرپرست و خانواده زندانیان جامعه هدف طرح ملی خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر هستند ،گفت :این طرح با همت والای خیرین و خیرین و افراد متمکن استان همه ساله به نحو مطلوب و شایسته ای اجرا میشود امیدواریم که خیرین امسال هم به یاری نیازمندان بشتابند تا بتوانیم سفره شب عید ایتام و نیازمندان را رنگی نمائیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی