نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1396 - 8:29
امام جمعه شهر لیکک از نشست تعیین وضعیت زمین های بلاتکلیف شهرستان بهمئی که در شهر یاسوج، اعلام عدم رضایت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل ؛ امام جمعه شهر لیکک صبح امروز در گفت و گوی تفصیلی با آوای ماغر به تشریح خروجی نشست استانی برای تعیین وضعیت زمین های شهروندان بهمئی پرداخت.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با اعلام عدم رضایت از نشست تعیین وضعیت زمین های بلاتکلیف شهر لیکک و شهرستان بهمئی که به تملک اداره راه و شهرسازی درآمدند، گفت: برداشت بنده این است که باید عده ای از مسئولان سخت نگیرند و از برخی تقلب های مردم چشم پوشی کنند تا سندها به نام مردم صادر شود.

 

افروغی تصریح کرد: خروجی این نشست که با حضور مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد این بود که اسناد منازل قدیمی که ساخت آنها به قبل از سال 88 با مراجعه شهروندان به اداره راه و شهرسازی شهرستان و دیگر ادارات مربوطه، صادر و تحویل متاقضیان سند شود.

وی افزود:اگر شخصی به هر نحوی ثابت کند که در زمینی آدمیزادی زندگی می کند با مبلغ ناچیزی سند صادر شود؛ البته این مربوط به کسانی که سند قدیمی دارند.

افروغی خاطرنشان کرد:برای باقیمانده زمین ها که هیچ ساخت و سازی در آنها صورت نگرفت، برداشت بنده این بود که همه باید تقلب کنند و برخی مسئولان چشم پوشی کنند تا سند ها صادر شود.

امام جمعه شهر لیکک با تاکید بر اینکه خیلی از این جلسه راضی نبودم، گفت:اگر به نحوی انشعابی در زمین ها نصب شود، سندها با قیمت اندکی صادر و مالکان واگذار می شود.

افروغی تصریح کرد: شورای تامین استان هم نمی توانند در این زمینه کاری کنند، چون قانون بر مصوبات جلسات شورای تامین حاکم است.

وی در ادامه گفت: سال 96 هم با تمام فراز و فرودها گذشت، به نوبه خودم از همه ادارات و روحانیت معظمی که در شهرستان مسئولیت داشتند، تقدیر و تشکر می کنم و از مردم به دلیل اینکه ممکن است خیلی از کارها از دستم بر می آمد اما به هر دلیلی نتوانستم انجام دهم، طلب حلالیت می کنم ؛باید در سال جدید از محضر مردم عذرخواهی کنیم.

افروغی خاطرنشان کرد: خداوند به حجم کار نگاه نمی کند، خداوند به کیفیت کارها توجه می کند و آن مقدار از کارها که با نیت خالصانه و برای خدمت به خلق باشد، ارزشمند است.

وی با توصیه به مسئولان گفت: ماها نیاز به مطالعه داریم، طبیعی است آدم هایی که خوب مطالعه می کنند، انسان های وزین و موثرتری هستند ؛اگر اطلاعات وسیعی در مورد کار و تخصص خود داشته باشیم، ابتکارات، ارتباطات و خیلی از عملکردهای دیگر ما قوی تر می شود.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت: در تریبون نماز جمعه گلایه های زیادی شد، خیلی ها پاسخ دادند که از آنها تقدیر می شود ؛ انتظار داریم مسئولان سال جدید قبل از اینکه کار به مرحله گلایه و انتقاد برسد، مسئولان خودشان با استفاده از سخنرانی های قبل از نماز جمعه مردم را توجیه کنند.

افروغی با تشکر از فرمانداران قبل از دوره فرماندار کنونی شهرستان بهمئی گفت: در زمان فرماندار کنونی یک احساس آرامش خوبی داشتیم، امیدواریم این مسیر با همین آرامش پیش رود ؛نکند دوباره با فصل انتخابات حس دیگری بگیریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی