نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1396 - 8:49
غلامعباس سبز گفت: در حال حاضر 237 پزشک متخصص در سطح استان کهگیلیویه و بویراحمد داریم و تلاش می کنیم این تعداد را با توجه به حجم وسیع بیماران در سال های آینده افزایش بدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های جنوبی کشور است که حجم بیماران مراجعه کننده به پزشکان متخصص در حال افزایش است و اگر به این روند رو به رشد توجه نگردد می تواند در آینده به یک موضوع چالش برانگیز تبدیل گردد.

 

افزایش فزاینده بیماران به مطب های خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد آنقدر بالاست که تعدادزیادی از آنها برای مداوای خود به دیگر استان ها مراجعه می نمایند که همین امر موجب استهلاک وقت و بضاعت  مالی مردمانی می شوند که خودشان در کمترین وضعیت معیشتی بسر می برند.

 

به همین منظور پایگاه خبری اطلاع رسانی چهارفصل ارتباط تلفنی مستقیمی با غلامعباس سبز معاونت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برقرار کرده است تا مخاطبان خود را از علت و کم و کیف این قضیه آگاه نماید.

 

معاونت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های کشور است که سطح مراجعه بیماران به اطبای خصوصی قابل توجه است و هر روز بر این روند افزوده می شود.

 

غلامعباس سبز افزود: : در حال حاضر  237 پزشک متخصص در سطح استان کهگیلیویه و بویراحمد داریم و تلاش می کنیم این تعداد را با توجه به حجم وسیع بیماران افزایش بدهیم.

 

معاونت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: طرح شیفت بندی پزشکان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است که در این رابطه با هر گونه سهل انگاری پزشکان برخورد خواهد شد و از همه شهروندان این استان تقاضا می گردد در صورت هر گونه تخلف، سازمان علوم پزشکی استان را اطلاع دهند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی