نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. فروردين 1397 - 13:36
رستمی گفت: هیچگونه موردی فی مابین اینجانب و شهردار نبوده است و خوشبختانه روابط حسنه ای برقرار است و این انتصاب نمی تواند دلیلی بر موارد حاشیه ای بین ما تلقی گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز جلسه تودیع و معارفه سرپرست آتشنشانی بویراحمد انجام شد که در این جلسه رستمی سرپرست سابق این واحد، سکان هدایت را به یوسفی یکی دیگر از پرسنل شاغل در این رسته سپرد.

 

به همین خاطر پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل برای اطلاع بیشتر از روند این انتصاب، ارتباط تلفنی مستقیمی با رستمی سرپرست سابق آتشنشانی بویراحمد برقرار نموده است تا این انتصاب را از زبان وی جویا شود.

 

رستمی به چهارفصل گفت: هیچگونه موردی فی مابین اینجانب و شهردار نبوده است و خوشبختانه روابط حسنه ای برقرار است و این انتصاب نمی تواند دلیلی بر موارد حاشیه ای بین ما تلقی گردد.

 

سرپرست اسبق آتشنشانی بویراحمد افزود: یوسفی(سرپرست جدید آتشنشانی بویراحمد) یکی از پرسنل زحمت کش، خدوم و تحصیلکرده این واحد است که بنا به حسن و تشخیص شهردار جدید برای این پست در نظر گرفته شده است که همواره برای وی توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.

 

رستمی در ادامه بیان کرد: در بعضی گفته های عامیانه چنین نقل و قول می شود که رابطه صمیمی اینجانب با جاوید(شهردار سابق یاسوج) باعث چنین تغییر تحولی گردید که بنده در همین جا با قوت اعلام می نمایم که چنین موردی اصلا در کار نبوده و تنها همان انتخاب فرد دیگری بنا به اختیار قانونی از جانب خود شهردار برای سرپرستی جدید آتشنشانی بویراحمد بوده است.

 

سرپرست سابق آتشنشانی بویراحمد در پایان گفت: در زمان تصدی این پست، با تجهیزات، امکانات و نیروی کم بهترین کآرایی را در این مدت مسئولیت ارائه نموده ایم، خیابان جمهوری را با که مانع کار آتشنشانی بویراحمد بود را با پشتکار بازگشایی کردیم، با دعوت از مربیان باتجربه کشوری و کوهستانی برای پرسنل این واحد آموزش های خوبی پیاده نمودیم. بیش از 70 درصد موتورهای ماشین آلات آتشنشانی را تعمیر موتوری کامل انجام دادیم و از طرف دیگر 90 درصد بدهی سازمان را پرداخت نموده ایم و در حال حاضر هم شهردار محترم هر جا صلاح بدانند با کمال رغبت در انجام وظیفه محوله کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام /

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی