نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. ارديبهشت 1397 - 14:04
جاده ارتباطی امامزاده بی بی حکیمه در شهرستان گچساران،سازماندهی پایانه ها و ایستگاه های مسافربری ،مکان های پر تردد و حادثه خیز شهر یاسوج از جمله مواردی بود که در کارگروه شورای ترافیک استان مطرح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی چهارفصل پیش از ظهر امروز، جلسه کارگره شوروی ترافیک  استان با حضور اعضای این شورا  و  معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

حسین کاظمی مدیر دفتر فنی استانداری پس از بیان مصوبات جلسه اخیر این کارگروه، از مسئولین ذیربط درخواست کرد گزارش کار خود را ارائه دهند.

گفتنی است در این جلسه جاده ارتباطی امامزاده بی بی حکیمه در شهرستان گچساران مورد بررسی قرار گرفت.

مکان های پر تردد و حادثه خیز شهر یاسوج از دیگر موارد مورد ذکر شده در این جلسه بود که طبق مصوبات اخیر این شورا بررسی شد.

کاظمی در ادامه گفت: سازماندهی پایانه ها و ایستگاه های مسافربری از جمله ایستگاه لیشتر در شهرستان گچساران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موانع حل این معضل شناسایی شد.

کاظمی افزود: شهردای باشت مکلف به نصب تابلو علائم راهنمایی در انتهای بلوار 45متری و اصلاح تعداد از پل های سطح شهر، خط کشی جهت پارک وسایل نقلیه، بوده است که حسینی فرماندار باشت توضیحات لازم در این خصوص را ارائه داد.

معاون عمرانی استاندار در این جلسه به لزوم خط کشی سرعت گیرهای موجود در سطح جاده های استان اشاره کرد و این امر را مهم برشمرد.

شایان ذکر است پس از قرائت مصوبات جلسه اخیر شورای ترافیک، فرمانداران شهرستان های استان به ارائه گزارش خود در خصوص موارد ذکر شده پرداختند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی