نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. ارديبهشت 1397 - 10:39
تاکنون در هیچ مراسم تودیع و معارفه ای در سطح استان و شهرستانی استان(به این صراحت) سابقه نداشته است که یک مدیر یا مدیرکل از رقیب سرسخت انتخاباتی نماینده فعلی یک شهرستان تقدیر و تشکر کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی چهارفصل، هفته ای که گذشت، شاهد اجرای یک مراسم تودیع و معارفه بودیم که شاید یک نکته تامل برانگیز داشت که آغاز یک زنگ خطر جدی را برای زارعی، نماینده بویراحمد و دنا در پی داشت.

 

تاکنون در هیچ مراسم تودیع و معارفه ای در سطح استان و شهرستانی استان(به این صراحت) سابقه نداشته است که یک مدیر یا مدیرکل از رقیب سرسخت انتخاباتی نماینده فعلی یک شهرستان تقدیر و تشکر کند.

 

برخی از صحبتهای هاشمی، مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان در این مراسم به تقدیر و تشکر از مهدی روشنفکر بابت کمک در برخی از مشکلات و معارضات محیط زیستی استان بود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

طبق شنیده ها و آنچه که در رسانه های استان قبلا آمده است، سید اسدالله هاشمی اختلافات جدی با غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا داشت و شاید یکی از مهم‌ترین دلایل تغییر هاشمی را بتوان اختلاف وی با نماینده بویراحمد دانست.

اما این نکته زمانی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که هاشمی در آیین تودیع خود از «مهدی روشنفکر» یکی از رقبای جدی زارعی برای انتخابات آینده مجلس به خوبی یاد میکند که در حل و فصل اختلافات محلی در مواقع ضروری به کمک محیط زیست آمده بود.

 

شاید جالب باشد گریزی به برخی اختلافات پیش آمده اخیر هاشمی با مدیر محیط زیست شهرستان بویراحمد و رییس دفتر نماینده شهرستان بویراحمد که در رسانه ها آمد بپردازیم؛

 

در پی انتشار خبر درگیری و تنش میان مدیرکل محیط زیست و رئیس اداره بویراحمد در شهریورماه سال ۹۶ و واکنش هاشمی به این خبر که اشاره کرده بود رئیس دفتر یکی از نمایندگان استان، حسین پور(مدیر محیط زیست شهرستان بویراحمد) را تحریک می‌کند.

سعادت محمدی رئیس دفتر غلام محمد زارعی در واکنش به این سخنان جنجالی مدیرکل محیط زیست استان گفت: به عنوان رئیس دفتر یکی از نمایندگان استان بر علیه مدیرکل شاکی می‌شوم.

محمدی بیان کرد: قطعاً بقیه رئیس دفتر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم شاکی می‌شوند تا معلوم شود کار چه کسی بوده است.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده بویراحمد و دنا گفت: وکیل بنده هم اکنون کارها را پیگیری می‌کند و فردا در محاکم قضایی طرح دعوا می‌کنم چون مدیرکل با این سخنان خود تشویش اذهان عمومی کرده است.

 

این مجموعه از نکات و صحبتها تحلیلهای متفاوت، اما جالبی دارد که مخاطبان گرامی بنا به عقاید خود می توانند نتایح متفاوتی از آن را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی