نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. ارديبهشت 1397 - 9:37
بنظر می رسد متولیان امر باید برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی و سد معبر برای شهروندان در شهر تدابیر ویژه ای بیندیشند تا این چنین راه بندان هایی به حداقل برسد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، امروزه روند توسعه ساختمان ها و انبوه سازی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حالی  گسترش یافته که در برخی معابر و کوچه ها بدون توجه به حقوق شهروندان با ریختن مصالح ساختمانی راه بندان ایجاد می کنند.

 

در ماه های اخیر نیز این پایگاه خبری گزارشی از وضعیت نامناسب راه بندان با مصالح ساختمانی در خیابان های شهر یاسوج منتشر کرد که اوج بی توجهی به حقوق شهروندی را به نمایش می گذاشت. 

 

در تصاویر زیر در خیابان هجرت 1 و کوچه ای به بلوار مطهری منتهی می شود که ساختمانی آسمان خراش درحال ساخت است و هر چند برخی مسائل ایمنی برای جلوگیری از حوادث در آن رعایت شده است اما به دلیل ریختن نخاله و خالی کردن مصالح مختلف کار عبور و مرور برای شهروندان را سخت کرده است .

به نظر می رسد متولیان امر باید برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی و سد معبر برای شهروندان در شهر تدابیر ویژه ای بیندیشند تا این چنین راه بندان هایی به حداقل برسد.

 

مشخص نیست که چرا مسئولین شهرداری یاسوج برای رفهع این معضل چاره اندیشی نمی کنند؟

 

در حالیکه طبق قانون در مراکز شهرهای شلوغ چنین اقداماتی نظیر خالی کردن مصالح بیشترا باید در شبها انجام گیرد اما بسیاری از عابرین پیاده که این کوچه را برای تردد انتخاب می کنند همواره دچار دردسر می شوند.

 

طی درج چندین گزارش در این پایگاه خبری تا کنون اقدام جالب توجهی جهت رفع ان توسط مسئولین شهرداری یاسوج اندیشیده نشده است، باید دید در این نوبت مسئولین استانداری می توانند راه گشای این موضوع باشند؟

 

در زیر تصاویری از نمونه هایی از راه بندان این ساختمان را مشاهده می کنید:

 

 

---
 
 

 

 

جدید ترین تصویر ارسالی توسط شهروند خبرنگاران :

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی