نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. ارديبهشت 1397 - 11:55
معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از رتبه های برتر کنکور سراسری کشور و متشکل از دانشجویان در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، مهندسی و... با محوریت مشاوره تحصیلی انگیزشی به صورت جهادی به دانش آموزان مستعد مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد برای آمادگی هرچه بیشتر این دانش آموزان در رقابت پیش رو یاری رسانند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل کمتر از 40 روز دیگر تا بزرگترین رقابت علمی کشوری، کنکور سراسری باقی نمانده است و دانش آموزان در روزهای باقی مانده تمام تلاش و تمرکز خود را بر مرور دروس و یادداشت برداری های خود از مطالعات کتاب درسی و کمک درسی گذاشته اند.

به همین دلیل معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از رتبه های برتر کنکور سراسری کشور و متشکل از دانشجویان در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، مهندسی و... با محوریت مشاوره تحصیلی انگیزشی به صورت جهادی به دانش آموزان مستعد مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد برای آمادگی هرچه بیشتر این دانش آموزان در رقابت پیش رو یاری رسانند.

حمید آذربو معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود کاستی ها فراوان و عدم زیرساخت های آموزشی و کمک آموزشی مناسب همه ساله  به دلیل استعدادهای درخشان دانش آموزان این استان در کنکور سراسری خوش می درخشد.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف اصلی استان ما نبود مشاوران تحصیلی قوی و مجرب برای کمک و آماده سازی دانش آموزان از لحاظ ذهنی برای کنکور است افزود: با برنامه های ریزی های انجام شده موفق شدیم در دوره های مختلف از نفرات برتر کنکور سراسری سالیان گذشته برای کمک به دانش آموزان کنکوری و پشت کنکوری کمک بگیریم.

آذربود تأکید کرد: پیرو اردوهای قبل، روز جمعه 28 اردیبهشت جناب آقای امید جلیل رتبه 3 کنکور سراسری به حضور در جمع دانش آموزان شهرستان لنده، تکنیک های جمع بندی و تست زنی را به به آنها آموزش و در پایان این کلاس ها نیز پاسخگوی پرسش های دانش آموزان بود.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد این دروه ها مختص به برگزاری کلاس ها حضوری نمی باشد، بلکه دانش آموزان حاضر در دوره ها با اساتید و مشاوران خود تا روز کنکور به صورتی تلفنی و مجازی در ارتباط خواهند بود.

وی در پایان ضمن تشکر از آموزش و پرورش و کانون قلم چی شهرستان لنده افزود: با استقبال بسیاری خوبی که از این دوره ها هم از سوی دانش آموزان و مسئولان و هم از طرف والدین آنها شد تمام سعی خود را خواهیم کرد که با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا کنکور سراسری با برگزاری دوره های بیشتر و تخصصی تر به موفقیت دانش آموزان مستعد استان کمک نماییم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی