نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. خرداد 1397 - 8:22
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:در نتیجه فعالیت روزهای اخیر امدادگران تعداد 13 بسته از پیکر جانباختگان به پایین منتقل شد که شامل 10 جسد و سه بسته دیگر بافت های مجزایی است که از بقایای پیکر جانباختگان کشف شده است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل بیش از سه ماه از سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج می گذرد و از همان لحظات ابتدایی تاکنون نیروهای امدادی در پی کشف بقایای جانباختگان این سانحه هستند.

از همین رو فرمانده عملیات امداد کوهستان جمعیت هلال احمر کشور روز گذشته اعلام کرده بود: تعداد پیکر های 40 تا 70 درصد کشف شده در ارتفاعات دنا از 7 نفر به 14 نفر رسید.

کبادی ادامه داد: یک تن ازبقایای پیکر های اجساد سانحه هوایی تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا کشف شده است که پیکر 11 نفر از این بقایای کشف شده بالای 70 درصد و پیکر 3 نفر حدود 40 درصد کشف شده است و مابقی مربوط به دیگر قربانیان این سانحه است .

سرپرست فرمانداری دنا نیز در این ارتباط گفت: پیکر این جانباختگان بعدا مراحل قانونی به پزشک قانونی استان انتقال داده میشود .

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با چهارفصل گفت: در نتیجه فعالیت روزهای اخیر امدادگران تعداد 13 بسته از پیکر جانباختگان به پایین منتقل شد.

عزیز فیلی بیان کرد: این تعداد شامل 10 جسد و سه بسته دیگر بافت های مجزایی است که از بقایای پیکر جانباختگان کشف شده است.

گفتنی است هواپیمای ATR72 شرکت هواپیمایی آسمان که از تهران عازم یاسوج بود، روز بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته در ارتفاعات دنا دچار سانحه شد و 65 خدمه و مسافر آن جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی