نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. خرداد 1397 - 15:09
شهر یاسوج روزانه نهضت هایی مختلفی را به خود می دید، از نهضت آسفالت گرفته تا نهضت پیاده روسازی و ... که عمدتا توانست خلاهای مهمی را پرکند و نام نیکی را از شهردار سابق در قبال این موضوعات به یادگار بنهد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، طی سنوات گذشته در شهر یاسوج پروژه های عمرانی قابل توجهی دنبال میشد که انتظار این بود در دور پنجم شورای شهر هم اعضای این شورا و شهردار جدید یاسوج این موضوعات را به جد دنبال کنند و حتی برخی از آنها را تقویت کنند.

 

شهر یاسوج روزانه نهضت هایی مختلفی را به خود می دید، از نهضت آسفالت گرفته تا نهضت پیاده روسازی و ... که عمدتا توانست خلاهای مهمی را پرکند و نام نیکی را از شهردار سابق در قبال این موضوعات به یادگار بنهد.

 

 

هدف این نوشتار تحلیلی، این نیست که خدمات شهردار سابق را بزرگ جلوه دهد و عملکرد شهردار فعلی را تضعیف کند، اما بهرحال نکات مهمی مورد توجه است که باید گفته شود.

 

اولویت فعلی شهر یاسوج رفع گره های ترافیکی موجود در این شهر و اجرای پروژه های عمرانی گسترده است، شاید دور از انتظار نباشد مثلا در میدان انقلاب یاسوج زیرگذری احداث شود و بتواند مشکل بخش اعظمی از مردم شهر یاسوج را حل کند یا هرچه سریعتر پلهای سوم و چهارم بشار افتتاح شود یا حتی امتداد جاده اتصال به آبشار یاسوج در خیابان جمهوری هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

 

 

اولویت های اصلی شهر الان اینهایند نه اینکه شهردار یاسوج به فکر اتصال برخی نقاط دارای اولویت کمتر دیگری باشد، ساخت معبر اولویت خوبی است اما نه اکنون که پروژه های مهمتری باید اجرا شود.

 

 

به نظر می رسد تیم مشاوران شهردار یاسوج و مجموعه اعضای محترم این شورا باید دقت عمل بیشتری داشته باشند، طی مدت آینده مردم انتظار دستان پر برای ارایه گزارش عملکرد از آنها دارند.

 

برخی پروژه ها نظیر سامانه نامگذاری خیابانهای شهر یاسوج اقدام مناسبی است اما اکنون شهرمان مشکلات بزرگ تری هم دارد.

اگرچه توان بومی سازی چنین سامانه هایی بدست خیلی از متخصصان هم استانی بود اما چرا 50 میلیون خرج چنین سامانه ای شود، حال آنکه مهندسین بومی استان و شرکت های دانش بنیان خوبی در این زمینه در استان داریم.

 

شورای پنجم و راس هرم، شهردار یاسوج باید توجه کنند، اکنون زمان اقدام عملی اولویت دار است، تا چند روز دیگر گردشگران زیادی تعطیلات عیدفطر را در استان سپری می کنند، آنوقت اولویت چیست؟

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی