نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. خرداد 1397 - 12:46
جهانگیر انصاری گفت: با وجود برخی ناامنی‌ها در زمینه کمبود بنزین در استان‌های همجوار، الحمدلله در استان هیچگونه مشکلی نداریم. در شب اول شایعه کمبود بنزین در یاسوج سپاه فتح با تمام توان پای کار آمد و تدابیر لازم را با تعامل متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، جهانگیر انصاری عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در زمینه کمبود بنزین در استان با توجه به هم افزایی های خوب صورت داده شده، هیچ گونه مشکلی در استان نداریم و سوخت مورد نیاز مردم در جایگاه‌ها تامین و قابل عرضه است.

 

وی کمبود هرگونه سوخت در استان را شایعه دانست و عنوان کرد: مردم نباید به این شایعات توجه کنند زیرا مسئولان و نیروهای نظامی و امنیتی تا پای جان در کنار مردم بوده و اجازه هیچ گونه ناامنی را به مخلان نظم و سودجویان نمی‌دهند.

 

انصاری ادامه داد: با وجود برخی ناامنی‌ها در زمینه کمبود بنزین در استان‌های همجوار، الحمدلله در استان هیچگونه مشکلی نداریم. در شب اول شایعه کمبود بنزین در یاسوج سپاه فتح با تمام توان پای کار آمد و تدابیر لازم را با تعامل متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شد.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبود بنزین یا نا امنی در استان نداریم، بیان کرد: انتظار می‌رود وقتی شایعه‌ای رواج پیدا می‌کند مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مهار آن همکاری کنند.

 

انصاری ادامه داد: با توجه به تعامل و همکاری‌های انجام شده در طول یک هفته 263 دستگاه تانکر سوخت رسان به میزان 10 میلیون لیتر وارد استان کردیم.

 

وی تصریح کرد: 115 نفر برای امنیت خودروهای سوخت رسان از مبدا تا مقصد مشخص شد و با صلابت کارمان را جلو بردیم و هیچ گونه مشکلی تا به امروز نداشته یم.

 

انصاری با بیان اینکه نیروی سواره گشت نیز راه اندازی کردیم، افزود: سیستم ناوگان سوخت رسان سپاه فتح و تیپ 48 را وارد مدار و سوخت رسانی کردیم.

 

وی تاکید کرد: مجموعه سپاه آمادگی دارد در هرجایی کوچکترین نا امنی باشد و مدیران نیاز به همکاری باشد در کمترین زمان در کنارشان باشند.

 

وی با تقدیر از رسانه‌ها و صدا و سیما گفت: اختلاف بین مردم و مسئولان برای دلسردی مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام از سناریوی طرح شده استکبار و دشمن بوده است که باید مدیران با همفکری و برنامه ریزی این موضوع را مدیریت کنند.

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی