نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. خرداد 1397 - 14:32
فروزنده:پول 50 درصد از کسانی که گندم خود را تحویل داده اند به حساب آن ها واریز شده است و طبق اذعان مدیران جهادکشاورزی شهرستان ها، به دلیل کاهش بارندگی ها، در برخی مناطق 60 و در برخی دیگری 50 درصد کاهش برداشت داشته ایم.

سید علی صادق فروزنده در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل درباره آخرین روند برداشت گندم در استان گفت: امسال به نسبت سال گذشته در مناطق گرمسیری حدود 50 درصد کاهش تولید داشته ایم چرا که در سال های گذشته تا این تاریخ حدود 30 تا 40 هزار تن محصول خریداری می کردیم اما در سال جاری تاکنون حدود 22 هزار تن خرید داشته ایم.

وی افزود: پول 50 درصد از کسانی که گندم خود را تحویل داده اند به حساب آن ها واریز شده است و طبق اذعان مدیران جهادکشاورزی شهرستان ها، به دلیل کاهش بارندگی ها، در برخی مناطق 60 و در برخی دیگری 50 درصد کاهش برداشت داشته ایم و به خصوص گندم دیم خسارت زیادی دید و بازده مناسبی نداشت.

فروزنده درباره قیمت گندم نیز گفت: گندم معمولی 1300 توامن و گندم دروم 1330 تومان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در پایان گفت: 8 مرکز خرید را در سطح استان تجهیز کردیم که در مناطق گرمسیری 3 مرکز آن خصوصی است و 3 مرکز دیگر دولتی است و در مناطق سردسیری نیز تاکنون برداشت آغاز نشده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی