نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. خرداد 1397 - 12:45
برخورد نامناسب مدیران ستادی احمدی در حوزه رسانه باعث رنجش بسیاری از رسانه ها از وی شده است و ما خواهان تغییر حداکثری سیاست ها و نیروهای این حوزه هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، پس از برگزاری مراسم افطاری اصلاح طلبان استان در هتل آزادی یاسوج، حواشی مختلفی از این باب پیرامون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوجود آمد.

 

در همین راستا یکی از فعالان اصلاح طلب هم استانی در گفت و گو با چهارفصل گفت: برخی سیاست های ضعیف احمدی در حوزه های مختلف باعث نگرانی مردم از او و بالطبع از دولت مرکزی شده است که همین امر باعث ریزش سبد آرای روحانی در استان شده است.

 

 

وی که نخواست نامش فاش شود، افزود: دوران بزن و در روی سابق در استان تمام شده است و هر استانداری باید پاسخگوی عملکردش باشد.

 

 

این فعال اصلاح طلب هم استانی ادامه داد: برخورد نامناسب مدیران ستادی احمدی در حوزه رسانه باعث رنجش بسیاری از رسانه ها از وی شده است و ما خواهان تغییر حداکثری سیاست ها و نیروهای این حوزه هستیم.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بزودی دستگاه مرکزی افشاگری های تاریخی خود را علیه احمدی کلید می زند تا نشان دهیم که اصلاح طلبان استان نیز از وضع موجود ناراضی هستند.

 

انتهای یپام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی