نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. خرداد 1397 - 14:26
همچنین تازه شاهد افتتاح یک لاین این پل خواهیم بود که مجددا بار ترافیکی را بروی میدان آریو برزن بیشتر خواهد کرد، و اتصال جاده این پل بسمت جاده یاسوج نقاره خانه تازه تلی از مشکلات و حوادث ترافیکی خطرناک را در پی خواهد داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، پروژه پل سوم بشار از سال 82 آغاز و بعد از گذشت 16 سال تاکنون به دلیل مشکلات متعدد از جمله محدودیت اعتباری مورد بهره‌برداری قرار نگرفت و باید خیلی زودتر از زمان حاضر به بهره برداری می رسید.

 

امروز در حالی پل سوم بشار به شکل نمادین توسط مسئولین دولتی و اجرایی استان افتتاح می شود که ماراتن سختی در به اسم زدن آن توسط استاندار و نماینده بویراحمد و دنا شکل گرفته است.

 

روز گذشته نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در گفت و گو با خبرنگاران گفت: افتتاح پل سوم بشار یاسوج هدیه ای ماندگار به مردم یاسوج و گردشگران خواهد بود. غلام محمد زارعی کرد:  یکی از مطالبات اصلی مردم شهر یاسوج، تکمیل، افتتاح و راه اندازی این پل بوده است.

 

چند هفته قبل نیز احمدی نیزبگونه ای در خصوص افتتاح فاز اول این پل سخن راند که این نکته برداشت می شد که گویا کل کار ساخت این پروژه را به تنهایی خود به دوش کشیده شده است و کار عمرانی و ساخت این پروژه طی ۸ ماه استانداری وی انجام گرفته است!.

در همین بین وی با درج یک پست در صفحه مجازی شخصی اش، از پیشرفت 70 درصدی این پروژه سخن به میان آورد و پیشرفت این پروژه در دوران قبل از مدیریتش در کهگیلویه و بویراحمد را تنها 50 درصد دانست.

 

البته این صحبتهای استاندار به مذاق برخی کاربران پیجش خوش نیامد و واکنشهای متعددی را در پی داشت که نمونه ای از آن را در زیر آورده ایم:

 

- آنچه كه عيان است چه حاجت به بيان است،اولا اين پل كه تبل آن را به سينه ميزنين هنوز يك طرف خود پل ساخته نشده و قبل از ورود شما براي مدت كوتاهي قابل تردد شد نياييم براي تبليغ خودمان زحمات ديگران را زير سوال ببريم.

-بهتر قبل از هرگونه اظهار نظر و ایراد سخنی سواد و اطلاعتتونو توی موضوعی بالا ببرید پل سوم بشار زیرمجموعه راه و شهرسازی و راه و شهرسازی متولی اجرای این پروژه است و راه و شهرسازی هم زیرمجموعه وزارت کشور و استاندار هم به طور قطع بر روند اجرای پروژه ها نظارت می کنند.

 

این موضوعات در حالیست که بخش اعظمی از این تلاشها نیز توسط شهرداری یاسوج انجام شده است و گویا مسئولان استانی تمایلی ندارند از زحمات این دستگاه خدمات رسان تقدیر کنند!

همچنین تازه شاهد افتتاح یک لاین این پل خواهیم بود که مجددا بار ترافیکی را بروی میدان آریو برزن بیشتر خواهد کرد، و اتصال جاده این پل بسمت جاده یاسوج نقاره خانه تازه تلی از مشکلات و حوادث ترافیکی خطرناک را در پی خواهد داشت.

حال باید دید ساعت 17 امروز کدامیک از این دو ماراتن نورد، روبان افتتاح فاز اول این پل را افتتاح می کنند!؟

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا