نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. تير 1397 - 20:28
محمدعلی کیانی جوانان را مظهر شفافیت و پرچم دار ضد محافظه کاری توصیف کرد و وزرا و مسئولین حاضر در جلسه را به الگو گرفتن از رویه مهندس آذری جهرمی در انتشار لیست شرکت هایی که ارز دولتی دریافت کرده اند فراخواند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل در دومین همایش ملی «جوانان و قانونگذاری» که با حضور نمایندگان جوان بیش از ۱۵ نهاد و سازمان برگزار شد کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی و چندتن از مسئولان حضور داشتند و سخنرانی کردند.

در این همایش یک روزه، جمعی از مقامات کشوری و لشکری، نمایندگان جوان نهادها و دستگاه‌های متولی امور جوانان حضور داشتند.

گفتنی است، هدف از برگزاری دومین همایش ملی «جوانان و قانونگذاری»، تبادل‌نظر و اندیشه در حوزه خلاء‌ها و نیازهای قانونی حوزه جوانان با استفاده از هم‌اندیشی دستگاه‌های مرتبط با این بخش است تا از توان و تفکر جوانان ایران اسلامی در امر تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری استفاده شود و همچنین از این پتانسیل در امر قانون‌گذاری و آشنایی و قرابت هر چه بیشتر جوانان با شیوه تقنین، گامی بلند برداشته و زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان در تصمیم‌گیری‌های کشور فراهم شود.

 
 

همچنین جمعی از نمایندگان جوان نهادها و سازمان‌های دعوت شده جهت بیان نظرات و دیدگاه‌های خود و ارائه راهکارها جهت ارتقای نقش جوانان در امر قانونگذاری و بهره‌مندی هرچه بیشتر از تفکر جوان ایرانی در امر تقنین، سخنرانی کردند.

 

 

مدیرعامل موسسه ملی مرهم در این همایش با قرائت یک بیت شعر ” تا که از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد ” صحبت های خود را آغاز کرد. در ادامه صحبت ها به طور ویژه جوانان را مظهر شفافیت و پرچم دار ضد محافظه کاری توصیف و وزرا و مسئولین حاضر در جلسه را به الگو گرفتن از رویه مهندس آذری جهرمی در انتشار لیست شرکت هایی که ارز دولتی دریافت کرده اند فراخواند.

 

 

محمدعلی کیانی  با اشاره به اینکه مردم می توانند فشارها را تحمل کنند ولی تبعیض و بی عدالتی را هرگز؛ بر تصحیح رویه موجود از ناحیه مدیران حاضر در جلسه را خواستار شد.

وی همچنین از روند برگزاری دومین همایش جوانان و قانون گذاری با گذشت چهار سال فاصله با اولین همایش، انتقاد و بر برگزاری منظم این جلسات تاکید کرد.

در ادامه صحبت های وی با مخاطب قرار دادن رئیس مرکز پژوهش های مجلس، تشویق سنگین حضار را به همراه داشت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی