نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مهر 1397 - 15:56
نشست بررسی پروژه های آبرسانی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در وزارت نیرو با حضور مسئولان استانی و معاون وزیر نیرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل نشست بررسی پروژه های آبرسانی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در وزارت نیرو با  حضور عدل هاشمی پور، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، مدیران کل آبفای شهری و روستایی  در وزارت نیرو برگزار شد.

 

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: حقیقتا مردم نجیب شهر دیشموک در موضوع آب شرب مشکل اساسی دارند و لازم است که وزارت نیرو و مسئولان استانی برای جلوگیری از هرگونه بحران اجتماعی و همچنین ایجاد امیدواری در مردم سریعتر وارد عمل شوند.

هاشمی پور انتقال سریعتر آب به منطقه دیشموک را بسیار ضروری دانست و افزود: جهت تسریع در اجرای خط انتقال آب از رودخانه گندمکار، ابتدا می بایست گلوگاه های اصلی پروژه شامل ایستگاه پمپاژ و مخزن آن به مناقصه بروند و عملیات اجرایی آن نیز در سال جاری آغاز گردد.

عدل هاشمی پور در خصوص آب شرب شهر لیکک نیز اظهار کرد: با توجه به خلع ید شدن پیمانکار این پروژه، لازم است مسئولان استانی با برگزاری مناقصه محدود نسبت به ادامه کار اقدام نمایند.

 

در این جلسه پیشنهاد هاشمی پور در خصوص اجرای سریعتر پروژه، مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص داده شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: جهت تسریع در کار با توجه به مسیر عبور خط انتقال آب، ضرورت دارد که لوله های فولادی توسط وزارت نیرو خریداری شوند و یا لوله GRP جایگزین لوله فولادی شود.

 

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی