نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1397 - 11:26
سرمربی پرسپولیس همان زمان که به تهران آمد تا هدایت بحران زده ترین پرسپولیس تاریخ را برعهده گیرد، از بلند پروازی هایش با این باشگاه صحبت کرده بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل و به نقل از ورزش سه برانکو هیچگاه قول قهرمانی نداد اما گفت پرسپولیس باید تمام جام های ممکن را هر سال کسب کند، سرخپوشان پایتخت نیز موفق شدند با هدایت او در ۳ سال چهار جام قهرمانی کسب کنند و حالا به دنبال مهم ترین جام قهرمانی هستند.

 

آن زمان ها که برانکو و پرسپولیس در قعر جدول بودند، سرمربی کروات سرخ ها برنامه برای حضور در فینال آسیا نوشت و از آن صحبت کرد اما در اولین دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال آسیا بازماند. سال پیش قرمزهای تهران تا فینال لخویا، الاهلی، الوحده و الریان را حذف کردند اما در نیمه نهایی اسیر الهلال و محرومیت سنگین شده و از آسیا کنار رفتند.

 

اما برانکو همانطور که اجازه نداد پرسپولیس در پایان لیگ پانزدهم ناامید و سرخورده شود، پس از حذف در نیمه نهایی هم چنین اجازه ای را نداد و علی رغم تمام مشکلات، پرسپولیس را بار دیگر قهرمان لیگ کرد و بازهم به جمع ۴ تیم برتر آسیا رساند تا تنها تیم ایرانی باشد که دو سال پیاپی به نیمه نهایی صعود می‌کند.

 

 

برانکو انتظار چنین جایگاهی را داشت و حالا بدون غرور کارش را به پیش می‌برد. هواداران پرسپولیس امیدوارند بازیکنان تیمشان هم با الگو قراردادن پروفسور در مقابل السد ظاهر شوند و بتوانند سرانجام طلسم عبور از نیمه نهایی را بشکنند.

 

برانکو همان زمان ها که با پرسپولیس قعرنشین لیگ ایران بود گفت که می‌خواهد ۶ سال در ایران بماند و حالا پرسپولیسی ها امیدوارند برانکو به این قولش عمل کند و همچنین انتظار دارند باشگاه بیش از این هوای پرافتخارترین مربی خارجی تاریخ باشگاه را داشته باشند.

 

 
انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی