نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1397 - 14:22
طی حکمی از سوی دکتر محمد حسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی، رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ در حکم دکتر امین موسائی آمده است؛ پیرو حکم سرپرستی، نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ انتصاب سرپرستی به مدت دوسال به سمت «رئیس واحد استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می شوید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاستهای موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی، در ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه موفق و موید باشید.

به گزارش ایسنا، دکتر امین موسائی از خرداد ماه امسال به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود. دکتر موسایی استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج بود و جایگزین دکتر عباس ظریفی شده است .

موسایی ۳۵ساله و دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مونیخ کشور آلمان است و همچنین رتبه دوم دهمین جشنواره جوان خوارزمی کشور را طی سال ۸۵ در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی