نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آبان 1397 - 16:47
سیستم پایش تصویری یکی از ضروریات یک شهر مدرن است که با این کار می توان گفت با یک تیر چند نشان زد و در موضوعاتی مانند امنیت اجتماعی و حفظ اموال عمومی نظارت بیشتری به وجود می آید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ در یاسوج پل های عابر پیاده ای در حال ساخت است که عبور از آنها به سختی انجام می شود و هنوز هیچ پل عابر پیاده مکانیزه ای در این شهر وجود ندارد در یاسوج در پیاده روهای ان هنوز یک صندلی برای نشستن و استراحت عموم مردم وجود ندارد.

 

اما نکته مهم دیگر این است که شهرهای بزرگ استان هنوز هم فاقد سیستم پایش تصویری هستند، سیستمی که این روزها اهمیت زیادی دارد و یکی از موارد ایجاد امنیت و رعایت مقررات محسوب می شود اما این استان از داشتن آن  محروم است هر چند قول هایی داده شده اما اقدامی انجام نشده است.

 

وجود سیستم پایش تصویری یکی از ضروریات هر شهری است چرا که باعث می شود از یک طرف مردم را به رعایت قوانین وادار کند و از طرف دیگر نوعی ایجاد امنیت محسوب می شود، یاسوج شهر بزرگی نیست با وجود اینکه امنیت زیادی دارد اما می توان با وجود چنین سیستمی امنیت آن را بیشتر از پیش کرد.

 

روز گذشته در نشست شورای ترافیک استان مقرر گردید در  آینده نزدیک و با همکاری شهرداری یاسوج و سازمان تامین اجتماعی عملیات راه اندازی اولین پل عابر پیاده استان آغاز شود.

همچنین یکی دیگه از مصوبات این نشست توجه به تجهیز شهرهای دهدشت، یاسوج و گچساران به سیستم پایش تصویری ترافیکی بود که قطعا در ارتقا سطح امنیت شهروندان موثر خواهد بود.

وی افزود: برای نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهر یاسوج 1.5 میلیارد تومان و برای نصب این دوربین‌ها در شهر دوگنبدان سه میلیارد تومان ابلاغ شده است.

فیلی از طراحی نخستین پل عابر پیاده مکانیزه در استان خبر داد و گفت: این پل در کنار بیمارستان تامین اجتماعی شهر یاسوج نصب می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی