نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آبان 1397 - 10:45
فرمانده سپاه ناحیه عشایر:
اگر دشمن می توانست حمله کند تعارف نداشت
سرهنگ بهمنیار: اگر دشمن می توانست حمله کند تعارف نداشت و اان به ما حمله کرده بود اما می داند که توانایی حمله به کشور عزیز ما ایران را ندارد، تا این انقلاب پابرجاست و رهبری فرزانه ای همچون مقام معظم رهبری دارد هیچ آسیب و گزندی به این انقلاب وارد نمی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ صبح امروز نشست بصیرتی با حضور تعدادی از معلمان در آموزش و پرورش عشایر استان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان در این نشست گفت: در قضیه حمله تروریستی به اهواز غفلت شده بود، گرو های تروریستی برای 31 شهریور خود را آمده حمله به چندین شهر کرده بودند اما خشبختانه این توطئه ها خنثی شد.

 

سرهنگ بهمنیار بیان کرد: اگر دشمن می توانست حمله کند تعارف نداشت و اان به ما حمله کرده بود اما می داند که توانایی حمله به کشور عزیز ما ایران را ندارد، تا این انقلاب پابرجاست و رهبری فرزانه ای همچون مقام معظم رهبری دارد هیچ اتفاق و گزندی به این انقلاب وارد نمی شود.

 

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا همه چیز داریم، فرمانده هوافضای سپاه سردار حاجی زاده صحبت کردند و گفتند که شهر های موشکی پر از موشک هستند، نیروی هوایی، دریایی و زمینی همه در آمادگی کامل هستند، آمریکایی ها وقتی دیدند نمی توانند حمله نظامی کنند گفتند تا فشار بر روی مردم ایران بیاوریم که در این موضوع هم تیر آنها به سنگ خورد .

 

بهمن یار افزود: ترامپ دیوانه در سخنرانی های خود گفته که کار انقلاب تا 22 بهمن تمام است، مقام معظم رهبری نیز در تجمع بزرگ بسیجیان در مهر ماه به خوبی جواب این فرد را دادند و گفتند شتر در خواب بیند پنبه دانه.

 

 

وی ادامه داد: خدا را شکر قوه قضایه خوب برخورد کرد و دانه درشت های بازار سکه و ارز را شناسایی کردند و با آنها برخورد کرد.

 

سرهنگ بهمن یار در پایان گفت: امام (ره) گفتند اگر می خواهید به کشور آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی