نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1397 - 14:19
با حضور تیم های از سراسر کشور در حال برگزاری است:
مسابقات دارت رنکینگ کشوری در شهر یاسوج + تصاویر
مسابقات رنگینگ کشوری دارت به میزبانی استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن 9 دی یاسوج درحال برگزاری است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ در همین خصوص آرمان حاتمی  روابط عمومی تربیت بدنی استان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: این مسابقات در سالن 9 دی در حال برگزاری است که مسابقات رنکینگ دارت قهرمانی کشوری در دو بخش اقایان و خانم ها که بخش بانوان در حال برگزاری است.

 

 

 وی افزود : این مسابقات با حضور استان های کهگیلویه و بویراحمد،فارس،بوشهر،سیستان بلوچستان و هرمزگان برگزار شد که در قسمت بانوان به ترتیب آسیه ادیب و سیما مکوندی از کهگیلویه و بویراحمد اول و دوم شدند و مقام سوم و مشترک به فریده جابری از کرمان،فرح عبدلخانی  از فارس تعلق گرفت.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش آقایان امروز نیز در حال برگزاری بوده که تا این لحظه در مرحله نهایی قرار داریم .

 

 

حاتمی در ادامه با بیان اینکه این مسابقات در رنکینگ کشوری در شش منطق برگزار می شود  در منطق یک کهگیلویه و بویراحمد(یاسوج) و به ترتیب در مناطق دوم تا ششم استان های خراسان شمالی ، استان مرکزی ،اردبیل قزوین و لرستان در حال برگزاری است و نفرات برتر  به مسابقات و تیم ملی  دعوت میشوند.

قنبرزاده افزود: در مرحله نیمه نهایی  پاسیار از فارس  با غلبه بر رضا شمس الدینی از کرمان  به فینال راه پیدا کرد و الان هم بازی زمانی و زنگ ابادی  هر دو از کرمان در حال برگزاری است و پیروز این مسابقه در فینال به مصاف پاسیار دیگر فینالیست این دوره می رود.

 

 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی