نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1397 - 20:40
نجف آباد یاسوج در چند سال گذشته از نظر جمعیتی همچنین ساخت و ساز رشد بسزایی داشته اما آنچنان کم است باید و شاید از نظر زیر ساخت توسعه نیافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل آب هوای مطلوب همچنین مهاجر پذیر بودن در چند سال گذشته با روند رو به رشد جمعیت مواجه بوده  و به همین دلیل از نظر ساختار شهری  و امکانات رفاهی در بعضی از مناطق پیشرفت آنچنانی را تجربه نکرده است.

 

 

یکی از مناطقی که در شهر یاسوج آنچنان که باید و شاید روند توسعه ای شهری را در بر نداشته خیابان امام حسن(ع) نجف آباد  یا ورودی سروک است.

این خیابان با توجه به حجم بسیار زیاد ترافیک همچنین روند رو به رشد ساخت و ساز در این چند سال اما شاهد آن هستیم که در پیشرفت زیر ساختار در جا می زند و آنچنان از نظر امکانات توسعه نیافته است.

 

 

 از مهمترین مشکلات این خیابان را می توان به عدم نامگذاری بر روی کوچه های فرعی که باعث گیج شدن مسافران و افرادی که به نوعی دنبال مکان مشخصی در این مسیر هستند می شود، نبود جدول،عدم آسفالت مناسب در خیابان اصلی و خاکی بودن بیشتر فرعی ها ،  کمبود روشنایی در بیشتر مناطق این خیابان خود دلیلی بر نا امنی در شب می شود همچنین کمبود و یا نبود سطل های زباله در کنار خیابان و کوچه های فرعی که باعث می شود افراد زباله های خود را در کناره جاده رها کنند و این نایلون های سیاه رنگ توسط گربه ها پاره شود و باعث بروز بیماری های عفونی و انگلی در ساکنین شود.

 

 

 

امیدواریم در آینده نه چندان دور دیگر شاهد چنین کمبود های در مناطق مختلف شهر یاسوج که به عنوان نگین گردشگی استان نیز شناخته می شود نباشیم.

 

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا