نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1397 - 17:20
عصر امروز آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و اعتبار 18 میلیارد تومانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ عصر امروز آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و اعتبار 18 میلیارد تومانی در یاسوج برگزار شد.

---

شهردار یاسوج در این مراسم گفت: امروز یک همایش میلیونی را در سطح کشور داشتیم که خروجی آن باید کار فرهنگی باشد بنابراین امروز مسئولین آمدند تا کلنگ موزه فرهنگی را به زمین بزنند، امیدواریم همه کسانی که به شهر یاسوج می آیند در کنار پارک از این موزه نیز استفاده کنند.

 

---

نستهن مقدم بیان کرد: این مجموعه با همکاری سپاه انجام گرفته که اعتبار این مکان ۱۰ میلیارد است که تا ۱۷ میلیارد نیز می رسد.

 

---

در ادامه معاون عمرانی استاندار نیز گفت: این پروژه ردیف ملی دارد و از محل اعتبارات استان نیز کمک می کنیم و در فاز اول موزه دفاع مقدس ساخته می شود، من هم به نوبه خود از سپاه پاسداران، شهرداری و سرهنگ اسمند تشکر می کنم.

---

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز گفت: معمولا موزه های دفاع مقدس پروژه ملی است که همان گونه که آقای فیلی گفتند، باید تلاش کنیم تا اخر سال کد ملی برای سال ۹۸ بگیریم.

حسن نوروزی ادامه داد: رود خانه بشار حتما یک اولویت برای شهر یاسوج است که با جذب سرمایه گذار به زیبای های شهر یاسوج اضافه کنیم.

---

در ادامه جانشین سپاه فتح استان گفت: از شهردار، معاون استاندار و سایر عزیزان تشکر می کنم و همچنین از طرف سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد به دلیل سیلی محکمی که به آمریکایی ها با حضور خود در ۱۳ آبان زدند و دل دوستان نظام را شاد و دل دشمنان نظام را بد کردند، تشکر می کنم.

 

---
 
پس از این مراسم، آیین کلنگ زنی اتصال پل چهارم بشار به طول یک و نیم کیلومتر  و با اعتبار 5 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برگزار شد.
شهردار یاسوج گفت: ما با مالکان عمده جلسه مشترک داشتیم و توافقات اولیه انجام گرفت و با تامل همسایگان کار را انجام می دهیم، تنها مشکل ما ساختمانی است که در مسیر است.
در ادامه رئیس برنامه و بودجه استان گفت: ما نباید محدود به یک مسیر باشیم و حداقل دو یا سه گزینه داشته باشید که هر کدام تامل شد صورت گیرد.
 
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی