نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1397 - 18:49
آبشار یاسوج یکی از جاذبه‌های اصلی شهر یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که از زیباترین آبشارهای ایران است که چندی پیش دچار حادثه شد اما تلفات جانی نداشت، و تنها برخی از زیرساخت های این مکان تفریحی تخریب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ آبشار یاسوج یکی از جاذبه‌های اصلی شهر یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که از زیباترین آبشارهای ایران است و در فاصله ۲۲ کيلومتری مرکز شهر یاسوج و در شمال آن واقع شده است.

چند روز پیش کوهی که در قسمت بالای این آبشار و در نزدیکی سرچشمه واقع شده است دچار ریزش شد و خساراتی را به این مکان وارد آورداما این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها به برخیاز زیرساخت ها خسارت وارد کرد.

شهردار یاسوج اکیپی را برای بررسی خسارت وارده به آنجا فرستاده است تا میزان خسارت وارده را برآورد کند. اما از این اتفاق زمان نسبتا زیادی است که می گذرد و شهرئار یاسوج به یک پست اینستاگرام بسنده کرده که مراقب باشید!

این درحالی است که چند ماه گذشته نیز این منطقه دچار ریزش کوه شده بود اما تمهیدات لازم و مؤثری برای جلوگیری از خطر ریزش کوه در این منطقه صورت نگرفت.

آیا حتما باید یک اتفاق تلخی بیافتد تا شهرداری تکانی به خود داده و فعالیتی کند؟ آیا زمان آن فرا نرسیده که پیشگیری را که بهتر از درمان است را الان اِعمال کرده و از درمان(خسارت) جلوگیری کنیم؟

این پایگه خبری آماده دریافت پاسخ شهرداری در این زمینه بوده تا شفافیت سازی را به سمع و نظر مخاطبان برساند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی