نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1397 - 18:57
محرابی: دنبال این هستیم که خیری پیدا شده تا به مدرسه بیاید که سه یا چهار مدرسه را از نزدیک ببیند و بازدید داشته باشند وبرای بازسازی این مدرسه همکاری کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ چندی پیش خبری مبنی بر اینکه دانش آموزان مدرسه جهان آباد دشت روم در مدارس کاه‌گلی و کپرهایی درس می خوانند که با تمام بی‌صدایی خود، مظلومیت آنان را فریاد می‌زند و زیر قطره های باران و در سرما و گرما برای تحصیل علم مجبور به نشستن بر نیمکت‌هایی هستند(ادامه خبر را اینجا بخوانید) و شرایط نامناسبی در حال تحصیل هستند که مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل اینگونه بیان کرد: دنبال این هستیم که خیری پیدا شده تا به مدرسه بیاید که سه یا چهار مدرسه را از نزدیک ببیند و بازدید داشته باشند وبرای بازسازی این مدرسه همکاری کند.

محرابی بیان کرد: که شرایط کشور را می دانیم که چگونه است! اعتبارات دولتی مجوز برای ساخت مدارس جدید را نمی دهند چه مدرسه و یا هیئت امنایی اما در سطح خیرین تلاش مان در این چند سال چشم گیر بوده است.

وی در پایان اینگونه عنوان کرد: فردا مدرسه سبز علوی را بازدید خواهیم نمود، شنبه یا یک شنبه با بنیاد قلم چی 12 مدرسه را افتتاح می کنیم سپس با خیری دیگر افتتاحیه مدرسه ی پیش ساخته ای داریم و در واقع تلاش زیادی شده است و شرایط استان ما نسبت به استان های دیگر بهتر است که تلاش داریم کمبودها را برطرف کنیم.

البته به غیر از این مدرسه سه مدرسه دیگر را برای بازدید در برنامه داریم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی