نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1397 - 15:20
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از غرفه پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس در نمایشگاه کتاب و مطبوعات بازدید و کتاب "موج مهربانی" این پایگاه خبری را رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛ صبح امروز نمایشگاه کتاب یاسوج با حضور مدیرعامل موسسه ملی نمایشگاه های فرهنگی ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی در یاسوج افتتاح شد.

 

در این نمایشگاه بیش از ۸۵۰ هزار جلد کتاب با عناوین مخالف وجود دارد که بیش از 150  ناشر نیز در آن شرکت کرده اند، در کنار نمایشگاه کتاب دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز وجود داشت که برای اولین بار در استان نمایشگاه مطبوعات نیز برگزارش شد.

 

کتاب تولید شده توسط پایگاه خبری تحلیل صبح زاگرس با عنوان "موج مهربانی" نیز با حضور استاندار رونمایی شد.

 

این کتاب مجموعه ای از اخبار صبح زاگرس را نمایش می دهد که با کمک خیرین استان مبلغ 3 میلیارد ریال در مجموع به نیازمندان استان کمک شده است.

 

 

بعد از افتتاح نمایشگاه توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل موسسه ملی نمایشگاه های فرهنگی ایران همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان از غرفه های مختلف کتاب دیدن کردند.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس نیز در این نمایشگاه غرفه ای دارد که مورد بازدید استاندار، و آشنا مدیرعامل موسسه ملی نمایشگاه های فرهنگی ایران و دهبانی پور مدیرکل ارشاد استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

 

 

مدیر مسئول پایگاه خبری صبح زاگرس در توضیحاتی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارشی کوتاه از کارهای انجام شده توسط این پایگاه خبری داد همچنین کتابچه "موج مهربانی" توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد مورد بازدید قرار گرفت.

 

 

 

این کتاب مجموعه اقدامات پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس است که در کمک رسانی به خانواده های فقیر و محرومیت زدایی در استان انجام داده است به گونه ای که در دو سال اخیر این پایگاه خبری با گزارش هایی که منتشر کرده نتوانسته است بیش از 3 میلیارد ریال از خیرین جمع آوری و به خانواده های محروم و نیازمند استان کمک کند.

 

 

یکی از رسالت های پایگاه خبری صبح زاگرس جمع آوری کمک برای نیازمندان است و کتاب موج مهربانی ها، مهربان بودن و مهربان زندگی کردن را نشان می دهد، و خانواده هایی که به واسطه گزارش هایی که منتشر شد اندکی از مشکلاتشان بر طرف شده است.

 

 

برگزاری کلاس های آموزش در بخش فضای مجازی و سواد رسانه ای در نقاط مختلف استان از دیگر رسالت های این پایگاه خبری است، همچنین این پایگاه خبری در بر طرف شدن مشکلات عمرانی و شهری تا کنون تاثیر بسزایی داشته است.

 

 

نمایشگاه کتاب یاسوج  امروز 3 بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج افتتاح شد و تا 8 بهمن ماه ادامه دارد همچنین ساعات بازدید از نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها نیز از ساعت 15:30 تا 20 خواهد بود.

 

 

در زیر تصاویر بازدید استاندار از غرفه پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس را مشاهده می کنید:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی