نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1398 - 16:26
تخریب پارک غدیر بر اثر طغیان رودخانه بشار در حالی رخ داده است که دیوار حائلی میان رودخانه بشار و این پارک ایجاد نشده بود و همین مساله باعث شد سیل بخش زیادی از این پارک را به خود ببرد و میراث ناپایدار شهردار سابق یاسوج را از بین ببرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل چهارفصل؛ احداث هر پروژه روند و مراحل مختلفی را باید طی کند تا به سرانجام نهایی برسد و اگر در هر یک از مراحل آن خللی به وجود بیاید، آن نتیجه مورد انتظار به دست نخواهد آمد.

 

یکی از دلایلی که برای به سرانجام مطلوب نرسیدن پروژه های شهر یاسوج وجود دارد این است که این پروژه ها پیش از ان که به مرحله بهره برداری برسند، افتتاح می شوند و در واقع می توان گفت وضعیت امروز برخی از پروژه های شهر یاسوج نتیجه افتتاحیه های تعجیلی است که مسئولان مربوطه صرفا به دلیل این که نشان دهند کاری را انجام داده اند، افتتاح می کنند و دیگر به سراغ ان نمی روند.

 

پس از بارش های چند روز اخیر در شهر یاسوج رودخانه بشار طغیان کرده و بخش زیادی از پارک غدیر را تخریب کرده است.

 

این اتفاق در حالی رخ داده است که دیوار حائلی میان رودخانه بشار و این پارک ایجاد نشده بود و همین مساله باعث شد سیل بخش زیادی از این پارک را به خود ببرد و میراث ناپایدار شهردار سابق یاسوج را از بین ببرد.

 

این در حالی است که این پایگاه خبری پیش از این در گزارشی ( اینجا بخوانید ) به این مساله پرداخته بود اما متاسفانه هیچ اقدامی برای برطرف کردن این مشکل از سوی مسئولان شهری به خصوص شهرداری صورت نگرفته است.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی