نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1398 - 18:43
نامه گروه های جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه به معاون عمرانی استاندار:
آب شرب بیش از 30روستای منطقه چاروسا به طورکامل قطع شده است/ گروه های جهادی دانشجویی آماده همکاری هستند
در پی بارندگی های اخیر آب شرب بیش از 30روستای منطقه چاروسا ازتوابع شهرستان کهگیلویه به طورکامل قطع شده است .مردم ومسافران نوروزی بامشکل جدی روبرو هستند .ازهمه مسولان استانی درخواست کمک شده است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان های کهگیلویه در پی قطع آب شرب بیش از 30 روستای بخش چاروسا با ارسال نامه ای به معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود به منظور رفع مشکل در مدتی اندک را اعلام کردند. در این نامه آماده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

معاون محترم عمرانی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای مهندس فیلی

به اطلاع می رساند؛

در پی بارندگی های اخیر آب شرب بیش از  30روستای منطقه چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه به طور کامل قطع شده است، مردم و مسافران نوروزی بامشکل جدی روبرو هستند، از همه مسئولان استانی درخواست کمک شده است.

 

لوله اصلی آب رسانی که ازعرض رودخانه عبور می کرد کاملا از بین رفته است و متاسفانه به دلیل عدم نظارت بر پیمانکار دقت لازم در هنگام عبور لوله انجام نشده بود  که حدود ۶ماه قبل پایه های لوله با اولین بارندگی از بین رفتند و لوله به صورت رها شده  در بستر رودخانه انداخته بود و در بارندگی روز گذشته کل لوله از بین رفته است .

فقط چند ساعت کار و اندکی دغدغه برای راه اندازی کافی است که در صورت تهیه امکانات لازم گروه های جهادی دانشجویی آماده همکاری هستند.

رونوشت :

فرماندار کهگیلویه جناب آقای دکتر نیکبخت

گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان های کهگیلویه

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی