نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. ارديبهشت 1398 - 8:56
هاشمی پور:مصاحبه های مذکور را در قالب نقد می پندارم که طبیعتا نقد واقعی می بایست با پیشنهاد و ارائه راهکار همراه باشد که امیدوارم برنامه عزیزان در قالب بسته پیشنهادی جهت توسعه شهری دریافت گردد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهردار چرام چند روز پیش  انتقاداتی را  به عملکرد هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه وارد کرده بود که بخشی از آن در زیر آمده است؛

شهردار چرام عملکرد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی را سبب تحقیر و انزوای کهگیلویه بزرگ دانست و گفت : با کمال تاسف در دوران  هاشمیپور کهگیلویه بزرگ در تمامی حوزه ها نابود شده است و عملا همه چیز تعطیل است .

 علی نوری شهردار چرام در ادامه اظهار کرد: با انتخاب و حضور هاشمی پور در مجلس موضوع توسعه و پیشرفت کهگیلویه بزرگ در مقایسه با سالهای اخیر بسیار کند و در بحث پروژه ها شاهد تعطیلی بی سابقه هستیم .

وی با تشریح برخی اقدامات سید " علی محمد بزرگواری " نماینده پیشین کهگیلویه بزرگ افزود : عملکرد  هاشمی پور از بزرگواری ضعیف تر بود و من معتقدم که بزرگواری در روند توسعه و تخصیص اعتبارات از هاشمی به مراتب جلوتر بود .

شهردار چرام با بیان اینکه نارضایتی مردم و مسئولان از عملکرد نماینده کهگیلویه بزرگ شدت گرفته است ادامه داد: از آنجا که  هاشمی پور نتوانست به وعده ها و شعارهایش عمل کند شاهد اوج نارضایتی ها از ایشان حتی در میان طرفداران خودش هستیم و پایگاه رای آوری او بشدت آسیب دیده است.

نوری با تاکید بر اینکه هیچ عملکرد قابل دفاعی از نماینده کهگیلویه در بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی و ... در کهگیلویه بزرگ شاهد نیستیم تصریح کرد : متاسفانه کهگیلویه بزرگ تحقیر آمیز ترین دوران خود را سپری می کند و برنامه ای هم برای برون رفت از این وضعیت نمی بینیم.

شهردار چرام به جلسات مستمر شهرداران استان اشاره کرد و گفت : تاکنون از هیچکدام از شهرداران کهگیلویه بزرگ نشنیده ام که سردار هاشمی توانسته باشد کمکی به آنها کرده باشد .

 

 

 در همین خصوص عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی  جوابی ای را  در همین خصوص صادر کرد که در زیر آمده است؛

 سلام و احترام حضور  عموم مردم شریف حوزه انتخابیه،  قبولی طاعات و عبادات مسلمانان به ویژه همشهریان متدینم را در ماه مبارک رمضان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

 لازم دیدم در ارتباط با مصاحبه های شهرداران چرام، دهدشت و لنده نکاتی را به عرض برسانم.

در ابتدا  فارغ از قضاوت در مورد نکات مطرح شده در قالب جوابیه و یا دفاعیه، مصاحبه های مذکور را در قالب نقد می پندارم که طبیعتا نقد واقعی می بایست با پیشنهاد و ارائه راهکار همراه باشد که امیدوارم برنامه عزیزان در قالب بسته پیشنهادی جهت توسعه شهری دریافت شود.

هاشمی پور افزود: همگان می دانیم شهرداری نهادی خدمت رسان و مردمی است و مردم حق دارند رفع مشکلات شهری، توسعه و ایجاد مبلمان شهری، ساماندهی ورودی ها و به طور کلی زیبا سازی شهر که به رفاه همگانی و ایجاد جو روانی مطلوب که منجر به رضایت حداکثری شود را خواهان باشند و این امر جز با تعامل و تلاش شبانه روزی میسور نخواهد شد.به یاد داشته باشیم پرداختن به حواشی، هیچ نقشی در توسعه ایفا نمی کند و جز درگیری ذهنی و خوراک رسانه ای حاصل دیگری ندارد.

وی گفت: از خدای بزرگ زمینه کار و فعالیت و عبور از وضعیت موجود را خواستارم و از هر آنکس که در این مسیر قدمی و قلمی بردارد دستش را به گرمی می فشارم و ضرورت دارد از حسن نیت مجمع نمایندگان استان نیز سپاسگزاری نمایم.به فضل پروردگار در یک فضای صمیمی، سوء تفاهمات احتمالی مرتفع و فضای کسب و کار و رونق شهری حاکم می گردد.

 نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پایان عزیزانی که احساس میکنند خادمین مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت جزیره ای به حل مشکلات می پردازند  متوجه باشند مواردی خاص مثل تأمین قیر اگر صورت می گیرد قطعا با خرد جمعی و کار تیمی است و به زودی قضایا شفاف تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی