نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. شهريور 1398 - 14:57
پس از این که برخی تورهای گردشگری فضای نامناسبی را در برخی نقاط استان به وجود آورده بودند و برخی اعتراضات گسترده به این موضوع، دادستان مرکز استان بعنوان مدعی العموم به موضوع ورود پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل فصل تابستان و گرمی هوا فرصتی خوبی را برای جذب گردشگر در هر استانی خصوصا استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد فراهم آورده است.

 

فرصتی که باید متناسب با فرهنگ بومی استان برای آن برنامه ریزی کرد که گردشگران بتوانند ناقل فرهنگ خوب استان برای مردمان دیارشان باشند و ما هم بتوانیم از ویژگی های خوب آنها متقابلا بهره ببریم.

 

اما در این بین نیز برخی تورهای گردشگری فضای نامناسبی را در برخی نقاط استان که حتی به نظر محرومیت زیادی هم دارند، پدید آورده است و گاها بافت فرهنگی این مناطق را متاثر از خود کرده است که در آینده اثرات خوبی را شاید شاهد نباشیم.

 

در همین راستا پس از برخی اعتراضات گسترده به این موضوع دادستان مرکز استان بعنوان مدعی العموم به موضوع ورود پیدا کرد.

 

آنطوری که گفته میشود، مهرداد کرمی طی نامه ای به مدیرکل میراث فرهنگی استان(بعنوان متصدی اصلی امر) خواهان ساماندهی بهتر این قبیل تورهای گردشگری در استان شد.

 

وی از متولیان امر خواسته است که جهت جلوگیری از اینگونه ناهنجاری ها هرچه سریعتر مدیران این تورها توجیه و متعهد شوند.

 

هرچند که عدم اجرای این موارد و پایبند نبودن به مفاد آن توسط دستگاه های متولی موجب اتخاذ تصمیمات قضایی توسط مدعی العموم خواهد شد.

 

بنابراین انتظار رفته است که ضمن پویایی بیشتر این قبیل تورهای گردشگری درون و برون استانی، ساماندهی مناسب نیز اجرا گردد تا موجبات هنجار شکنی و نگرانی مردم را در پی نداشته باشد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی