نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مهر 1398 - 11:59
در نشست ستاد برگزاری مراسم 13 آبان مطرح شد
تاسف و تذکر شدید معاون سیاسی استاندار به مدیران غایب در جلسه
جمالی تاکید کرد: بعد از چهل سال ما غیر از دشمنی مدرن چیز دیگری از استکبار جهانی نمی بینیم، آن وقت ما بیاییم به این قضایا بی تفاوت باشیم واقعا جای تأسف است، امیدوارم ما به وظایف خودمان آشنا باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل صبح امروز جلسه ستاد برگزاری مراسم " یوم‌الله ۱۳آبان" در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار ضمن گلایه از مدیرانی که در جلسه حضور ندارند گفت: کتبا به آنها تذکر دهید و از آنها  بخواهید چرا در جلسه  حضور ندارند واقعا متاسف هستم، چگونه فکر می کنیم ما اگر عزتی داریم بخاطر این شهداست و باید  به خود ببالیم به عنوان یک مدیر هستیم و خدمت کنیم، واقعا متاسف هستیم بحث بحث استکبار جهانی است بحث مهمی است چرا مدیران حضور ندارند.

احد جمالی بیان کرد: مقام کبریایی مختص ذات خداوند است هرکسی تکبر ورزد از مقام شیطانی است؛ امریکا نماد استکبار است، شرایط فعلی نیز بسیار مهم است باید به خود ببالیم پیرو امامی هستیم که می فرمایند مومن چون کوهی استوار است و هیچ بادی یارای تکان دادن انها  نیست،  افتخار می کنیم شیعه علی (ع) هستیم افتخار می کنیم شیعه امام حسین (ع) هستیم.

 

وی افزود: ما اعتقاد داریم زندگی در این دنیا یک امتحان است یک فرصت موقتی است برای اینکه بدانیم در چه اندازه می‌توانیم ارزش های الهی را در وجود خود متجلی کنیم هر حرکتی غیر از این محکوم به فنا است.

 

جمالی تاکید کرد: بعد از چهل سال ما غیر از دشمنی مدرن چیز دیگری از استکبار جهانی نمی بینیم، آن وقت ما بیاییم به این قضایا بی تفاوت باشیم واقعا جای تأسف است، امیدوارم ما به وظایف خودمان آشنا باشیم.

 

وی گفت: ایام حساسی است می بینیم استکبار جهانی در چند سال اخیر با جریان هایی که در سوریه و عراق و یمن راه انداخته است و شیطنت هایی که در کشورها داشته است، یکی پس از دیگری با شکست رو به رو شده و دنیا هم متوجه این موضوع شده است، قبلا فقط با ایران رو به رو بودند امروز کلیه مسلمانان دنیا هوشیار شدند و درد دارند، این بزرگداشت باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود چون سرمایه اجتماعی و معنوی برای کشور است و مشتی بر استکبار است آنها فکر می کنند کسی هستند در حالی که هیچ نیستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام ماه صفر گفت: با توجه به اینکه یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی را در پیش داریم که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است ستادی در این خصوص تشکیل می شود که این موضوع مهم و اتفاقاتی که در آن رخ داده است را تبیین کنیم.

 

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: سه حادثه مهم در این روز رخ داد؛ تسخیر لانه  جاسوسی، کشتار دانش آموزان و تبعید امام خمینی (ره) سه اتفاقی بود که در این روز اتفاق افتاد و نقطه اشتراک آنها عدم سازش با استکبار توسط ملت ایران است.

 

وی افزود: به همین مناسبت ها در تقویم ملی ما 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاشته شد؛ امریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با همه توان مقابله ایران ایستاد و ایران را بزرگترین دشمن خود می داند.

خاضع ادامه داد: استکبار یک تعبیر قرآنی است که برای امثال شیطان و قارون به کار برده شده است و فرموده از هر گونه دوستی با دشمنان دوری کنید و گفتند با یهود و نصارا دوست نشوید هر کس از شما آنها را به دوستی بگیرد همراه آنهاست.

 

وی گفت: امام هر گونه سازش با استکبار را نافی عزت ایران می دانستند.

 

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: 13 آبان امسال اهمیت زیادی دارد چرا که اولین راهپیمایی ۱۳ابان در چله دوم انقلاب است، راهپیمایی ۱۳آبان امسال اولین راهپیمایی در این روز  بعد از شکست داعش است؛ داعشی که می خواست جبهه مقاومت را شکست دهد، شاهد افول قدرت آمریکا هستیم  سیاست های شیطانی آمریکا شکست خورده است، از سیاست های آمریکا تهدید نظامی و تحریم است و دیگر چیزی برای تحریم کردن ندارند هرچه تیر داشته شلیک کرده است و دیگر چیزی در چنته ندارد از نظر نظامی نیز توان مقابله با ایران را ندارد.

 

وی افزود: پیروزی هایی که اخیرا داشتیم حاکی از آن است که قدرت استکبار رو به افول است و اقتدار جبهه مقاومت در حال افزایش است سیزده آبان سال گذشته بود که به قول خودشان فشار حداکثری را آغاز کردند و سیزده آبان امسال نمایش صلابت و اقتدار ملت ایران خواهد بود، در این چهل سال به ویژه در این یک سال ملت ایران مقابل فشارهای آمریکا ایستاده اند.

 

خاضع به تشکیل 9 کمیته اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم برنامه ریزی های مشخصی را در این خصوص انجام دهیم که تحلیل و تبیین این موضوع را داشته باشیم استکبار و استکبار شناسی را توضیح دهیم اگر از جنایت های آمریکا باخبر باشیم بدون شک هیچکس موافق آمریکا نخواهد بود
اگر خوب جنایت های آمریکا را تبیین کنیم بدون شک همه ملت ایران نسبت به آمریکا نفرت خواهند داشت.

 

وی افزود: از جمله کارهایی که مد نظر است برپایی ایستگاه نقاشی و کاریکاتور، برپایی میزگرد، برپایی مسابقات مختلف، زنگ استکبار ستیزی در مدارس، سخنرانی قبل از خطبه ها، استفاده از تصاویر شهدای دانش آموز و دانشجو و تولید محتوا در فضای مجازی است.

خاضع گفت: گرچه ۱۳آبان روز دانش آموزان است اما روز ملی مبارزه با استکبار نیز هست که مردم نیز بار دیگر خشم خود را نسبت به آمریکا بیان می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: راهپیمایی ۱۳ابان در همین روز از ساعت ۱۰صبح از میدان هفت تیر تا میدان امام حسین (ع) در یاسوج برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا