نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1398 - 11:20
مدیر اداره برق شهرستان بویراحمد تنها راهکار حل مشکل برق منطقه محمودآباد را آزادی پیاده روها اعلام کرد و افزود: هر زمانی که این ها مسیر را آزاد کنند دو ماه بعد از آن شبکه برق مطمئن تحویل آنها خواهیم داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مشکلات برق منطقه محمود آباد شهر یاسوج گفت: متاسفانه در منطقه محمود آباد مسیری که مسجد قرار دارد و  مسیر رجاء متاسفانه هیچ کدام از اهالی حاضر به دادن مسیر برای کشیدن شبکه برق نیستند.

 

آبسالان در ادامه افزود: برخی افراد در این منطقه بالکن ساخته اند که این کار باعث شده پیاده رو را بگیرد و اجازه ساخت ساز شبکه را به ما نمی دهد.

 

وی افزود: دو سال پیش در یکی از خیابان های فرعی که از خیابان رجاء عبور می کند، روی تل محمود آباد حتی رفته اند، آنجا پایه هم برده شده و گودال هم کنده شده بود متاسفانه مالک بالکن زده و گفته پیاده رو هم مال من است و اجازه عبور شبکه را نداده است، حتی در این زمین نیز درخت گردو کاشته است.

 

مدیر اداره برق شهرستان بویراحمد در ادامه بیان کرد: در مسیری که به سمت باغ ها می رود هم  بالکن ساخته اند و پیاده رو را گرفته اند لذا مسیری که ما بتوانیم شبکه سازی کنیم وجود ندارد.

 

آبسالان گفت: با شورای شهر صحبت کردیم گفتیم راه را آزاد کنید تا بتوانیم  برای شهروندان این منطقه از شهر یاسوج  شبکه سازی کنیم و اگر پیاده رو ها را آزاد کنند ما شبکه سازی را انجام می دهیم تا بتوانیم مشکل برق این منطقه را برطرف کنیم.

 

وی تنها راهکار حل مشکل برق منطقه محمودآباد را آزادی پیاده روها اعلام کرد و افزود: هر زمانی که این ها مسیر را آزاد کنند دو ماه بعد از آن شبکه برق مطمئن تحویل آنها خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا