نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1398 - 16:30
افزایش سهمیه گندم کارخانه از 800 تن به 1000 تن و مکاتبه با استانداری در خصوص افزایش سهمیه مازاد بر 1000 تن، برقراری عدالت در تقسیم سهمیه گندم این کارخانه نسبت به سایر کارخانجات استان تصویب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس؛ هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان به منظور حل مشکلات کارخانه آرد نشاسته یاسوج باحضور جمعی از مدیران ادارات دولتی استان و با حضور شریعتی معاون هلدینگ اقتصادی کوثر کشور برگزار شد.

 

صفادوست رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان در این نشست گفت: همه ما میدانیم که کارخانه آرد نشاسته یاسوج مدتی به عنوان برترین کارخانه در امر تولید نان استان بود، اما طی چند سال گذشته با رکود مواجه شده که بعضی از صاحب نظران علت رکود را در ضعف مدیریت و بعضی دیگر در قدیمی بودن سیستم و دستگاه های آن دانسته اند.

 

صفادوست گفت: امروز قصد داریم در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش رونق تولید و با اتخاذ تصمیم اعضای هیئت اندیشه ورز این سازمان به گونه ای تصمیم گیری کنیم که چرخ تولید این کارخانه به حرکت درآید و اشتغالزایی بیشتری نسبت به قبل صورت گیرد.

 

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: این کارخانه مشکلات عدیده ای در بحث ناتوانی مجموعه و اخراج کارگران داشت که امیدواریم با مشارکت و همدلی مشکلات کارخانه را حل کنیم.

 

در ادامه این نشست شریعتی معاون هلدینگ اقتصادی کوثر کشور افزود: همه ما دغدغه کارگران را می دانیم و احتیاج به حمایت مسئولین استانی داریم.

 

  مدیرکل اقتصادی استانداری نیز بیان داشت: این کارخانه خیلی مشکل دارد و از مدیریت قبلی ناراضی بودیم توقع داریم با همکاری احمدی مدیر جدید مسائل و مشکلات را حل کنیم.

در ادامه علیپور معاون تامین اجتماعی استان گفت: سازمان تامین اجتماعی استان تاکنون در همه ابعاد  نسبت به حل مشکلات بیمه ای کارخانه آرد از هیچ کوششی دریغ نکرده و الان هم مثل قبل آمادگی حل مشکلات بیمه ای کارخانه را دارد.

 

افزایش سهمیه گندم کارخانه از 800 تن به 1000 تن و مکاتبه با استانداری در خصوص افزایش سهمیه مازاد بر 1000 تن، برقراری عدالت در تقسیم سهمیه گندم این کارخانه نسبت به سایر کارخانجات استان یکی از مصوبات این نشست بود.

 

همچنین در خصوص بدهی بیمه ای 200 میلیونی این کارخانه به تامین  اجتماعی با پرداخت 40 میلیون تومان به صورت نقد و بقیه به صورت اقساطی به سازمان تامین اجتماعی موافقت شد.

 

در پایان صفادوست رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گفت: هدف این سازمان بعنوان عضوی کوچک از جامعه همیشه سرافراز سپاه در سال رونق تولید لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید بیشتر و اشتغالزایی است، که می طلبد همه ما دست به دست هم بدیم تا شاهد پویایی و شکوفایی این کارخانه درآینده نه چندان دور باشیم.

جلسات بعدی در راستای حل مشکلات‌ کارخانه آرد و نشاسته بنابه شرایط و مقتضیات برگزارخواهدشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی