نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1398 - 17:55
فرماندار بویراحمد گفت: چهار روز کاری تمام شده است و همه داوطلبین کار را به روز آخر و یا روزهای پایانی موکول کرده اند که این کار از نظر ما ناپسند است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در تشریح آخرین خبرها از ستاد انتخابات این شهرستان گفت: تاکنون در حوزه بویراحمد و دنا چهار نفر ثبت نام داشتیم که متاسفانه مدارک ۳ نفر از آنها ناقص بود، مدرک دانشگاهی یکی از داوطلبین فعلا مشکل دارد اما ثبت نام یک نفر از این افراد ثبت نهایی شد.

 

کناری با بیان این که چهار روز کاری تمام شده است از داوطلبان گلایه کرد و گفت: انتظار داشتیم در این زمان و شرایط بسیار مناسب که برای ثبت نام وجود دارد همه کاندیداها ثبت نام کنند.

فرماندار بویراحمد در ادامه افزود: معمولاً همه داوطلبین کار را به روز آخر و یا روزهای پایانی موکول کرده اند که این کار  از نظر ما ناپسند است چرا که امکان دارد حوادث پیش بینی نشده ای داشته باشیم ما از یک ساعت آینده خود اطلاع نداریم هرچند همه تمهیدات را اندیشیده ایم.

کناری ادامه داد: اگر نامزدهای مطرح بخواهند در روز پایانی حضور پیدا کنند  ممکن است حوادث پیش بینی نشده ای ایجاد شود، موضوع دوم بحث معتمدین است که الان همه بخشداران حوزه های اصلی و فرعی لیست معتمدینی که در واقع دادستان ها و نمایندگان دادستان و ثبت احوال تنظیم کرده‌اند،به هیئت های نظارت ارسال کردند.

 

وی افزود: فرمانداران و بخشداران همه آیتم هایی که مورد نیاز یک معتمد بوده در لیست شان گنجانده اند، این افراد نباید جنجالی باشند، نباید در دوره گذشته مشکل‌ساز شده باشند، پرونده کیفری نداشته باشد، یا اینکه اعتیاد نداشته باشد؛ از همه اقشار و گروه ها در این روستا گنجانده شده است، امیدواریم که هیئت نظارت در وقت مقرر لیست‌ها را با نظر مساعد تایید کند و برگرداند تا بتوان هیئت‌های اجرایی را در اسرع وقت تشکیل بدهیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی