نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1398 - 17:14
جانشین سپاه فتح گفت: مطمئن باشید سربازان سلیمانی بعد از شهادت این سردار بزرگ و شجاع بساط رژیم صهیونیستی و استکبار را در خاورمیانه برای همیشه جمع خواهم کرد. این طور نیست که دشمن فکر کند سلیمانی رفت دیگر سلیمانی وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛ صبح امروز مراسمی به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، جانشین سپاه فتح و همچنین برخی از مسئولان و معلمان برگزار شد.

 

جانشین سپاه فتح استان بیان کرد: زمانی که حضرت امام (ره) وفات کردند یکی از برادران افغانی اهل تشیع برای من تعریف کرد که، زمان رحلت ایشان در نیروی هوایی افغانستان یک نفر که مخالف حضرت امام بود وقتی خبر رحلت ایشان را آز بلندگوی فرودگاه شنید در حالی که بطری مشروب در دست داشت بطری را زمین گذاشت و برای رحلت امام گریه کرد و این نشان دهنده این است که حتی کسی که مخالف امام بود نیز برای ایشان گریه کرد.

 

جهانگیر انصاری در ادامه افزود: بعد از گذشت ۴۱ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی یکی از سربازان امام رحمت الله وقتی که به صورت ناجوانمردانه به شهادت می رسد آنقدر مردم را در دریای محبت خود غرق کرده که همه و همه برای این سردار عزیز عزادار هستند.

 وی افزود: قطعاً در شبکه های مختلف نظر کارشناسان، خواص، فرماندهان عالی رتبه جنگ را در خصوص ویژگی‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام را رصد می کنید، و وقتی  ویژگی های بارز این شهید عالی قدر را از  زبان انسان های بزرگ می شنویم متوجه می شویم که خودمان خیلی عقب هستیم، وقتی انسان با خداوند معامله کند و هیچ گونه دلبستگی به دنیا و مادیات ان ندارد بزرگ میشود.

انصاری گفت: در آیات قرآن آمده است که خداوند جان و مال مومنین را می گیرد و در عوض بهشت را نصیب آنها می کند و  انسان های اهل حق یا خود کشته می‌شوند و یا دشمنان حق را می کشند اما نتیجه این کار چیست؟ پیروز میدان کسی است که با خدا معامله کرده است.

 جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان داشت: ظاهر واقعه عاشورا شکست است در صورتی که این ماجرا پیروزی است چرا که بعد از ۱۴۰۰ سال عاشورا یک درس و یک فرهنگ است و استفاده از این فرهنگ، این انقلاب ها را رقم زد و باور ما بر این است که انقلاب ما هم استمرار آن واقعه بزرگ است، خود اباعبدالله الحسین (ع) وقتی که با یارانش در روز عاشورا وارد میدان جنگ شدند همگی شهید شدند در ظاهر قضیه شکست بوده است اما  خداوند می فرماید که وقتی انسان با خداوند معامله می کند پیروزی ختم آن کار است.

 

وی افزود: بعد از ۱۴۰۰ سال مخالفین امام حسین (ع) کجا هستند؟  مقبره آنها کجاست؟ نام آنها در تاریخ محو شده است؛ این جنگ هشت ساله دفاع مقدس وقتی که زندگی نامه انسان های بزرگی همچون  سپهبد شهید قاسم سلیمانی را مرور می کنیم متوجه می شویم با خدا عهد بستند که شهید شوند.

 

انصاری ادامه داد: سپهبد سلیمانی از همان اوایل جنگ نیز از فرماندهانی بودند که همزمان فرمانده دو گردان رزمی بودند و بعد تیپ ۴۱ ثارالله کرمان را تشکیل می دهند و  آنقدر این تیپ حماسه آفرینی می کند که این تیپ را تبدیل کردند به لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله و بعدها مسئولیت های مختلفی در دست داشتند تا اینکه مقام معظم رهبری این فرمانده شجاع را به عنوان فرمانده سپاه قدس منصوب کردند.

 

جانشین سپاه فتح بیان داشت: نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس می گوید در طول دورانی که سپهبد شهید در ماموریت بودند ایشان حتی  یک ریال هزینه ماموریت دریافت نکردند، چون با خدا معامله کرده بود، حتی در بحث عروسی و ازدواج فرزندان خود نیز با مشکل روبرو بود، وقتی می بینیم انسانهایی را که دل به دنیا نبستند و با خدا معامله کردند، انسان به بزرگی و عظمت این سردار رشید اسلام پی می برد.
 

انصاری افزود: وقتی که مقام معظم رهبری می فرمایند " سلیمانی آسمانی شد "، ایشان این جملات را در وصف هر کسی بیان نمی کنند؛ سپهبد شهید قاسم سلیمانی که دل دشمنان اسلام را خون کرده بود خیلی دیر به شهادت رسید، وقتی که در کنار نهر فرات در جمع رزمندگان جبهه مقاومت مرثیه سرایی می کند و می گفت خدایا به جای آن انسانهایی که در این آب ها غرق شدند و جنازه آنها گیر نیامد عمر ما را به شهادت ختم کن  و یا این شهید عالی قدر در جای دیگری می گفتند خدایا ما را هر چه زودتر به احمد برساند یا آن نجواهایی که این فرمانده شجاع و خستگی ناپذیر انجام می دادند.

 

 

انصاری گفت: شهید سلیمانی در دانشگاهی بزرگ شد که پیر جماران آن را تاسیس کرده بود، شما هایی که در امر تعلیم و تربیت هستید خروجی کار شما زمانی  مسرت بخش است که از دل این مدارس و  زحماتی که می کشید انسانهای وارسته تحویل این جامعه بدهید مزد کار شما این است که انسانهای وارسته  تحویل این نظام دهید، تا در استمرار راه اولیای خدا تلاش کنند.

 

وی افزود: سلیمانی مگر یک انسان نبود، در دوران عمر نوجوانی و جوانی از کپرنشینان کرمان بود. امام فرمود جبهه دانشگاه است، دانشگاه هایی که انسان سازی می کند و تحویل این دنیا می دهد و در  دانشگاهی که سلیمانی آن را مدیریت می‌کرد انسان‌هایی مثل حججی تربیت شد، همه ما در غم از دست دادن این سردار رشید اسلام مصیبت‌زده هستیم، اما ما سلیمانی های بسیار زیادی داریم ، هنر این مرد بزرگ فقط در بس فرماندهی نبود بلکه در همه عرصه ها مردی بزرگ و شجاع بود.

 

 

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه بویراحمد افزود: وقتی که شهید حججی به شهادت رسید این سردار رشید اسلام و  ایران بیان داشتند که تا سه ماه دیگر بساط داعش برای همیشه جمع خواهد شد و همان گونه که گفتند شد. مطمئن باشید سربازان سلیمانی بعد از شهادت این سردار بزرگ و شجاع بساط رژیم صهیونیستی و استکبار را در خاورمیانه برای همیشه جمع خواهم کرد. این طور نیست که دشمن فکر کند سلیمانی رفت دیگر سلیمانی وجود نخواهد داشت.

 

وی گفت: امام فرمود که نظام ما قائم به شخص نیست، مگر امام عزیز رحلت نفرمودند، امام افراد بزرگی را تربیت کردند، امام چند سال مدیریت کرد؟ چند انسان را در کنار خودش بزرگ کرد؟ الان در چهل و یکمین سال نظام مقدس اسلامی هستیم.

 

جهانگیر انصاری افزود: آن روزی استکبار جهانی سلیمانی عزیز ما و ابومهدی المهندس و دوستانش را ناجوانمردانه به شهادت رساند، ۱۶ کشور را واسطه قرار داد که اگر میخواهد انتقام بگیرید یک نفر، دو نفر یا ۱۰ نفر از ماه ها را بکشید در جغرافیایی جبهه مقاومت و جغرافیای کره خاکی به ما نگاه نکنید. دشمن بساط خود را در عراق جمع کرده و در یک پایگاه نظامی در یکی از استانهای عراق است و از عملکرد خود پشیمان بوده اما باید انتقام سختی از دشمن گرفت تا برای همیشه در تاریخ بماند. همیشه وقتی که دو نیروی متخاصم در یک میدان نبردی قرار می گیرند نیروی ضعیف تر است که به صورت ناجوانمردانه طرف مقابلش را حذف میکند.

 

وی افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس هر موقع استکبار جهانی کمک حزب بعث بودند و در مقابل رزمندگان اسلام کم می آوردند از سلاح‌های کشتار جمعی استفاده می کردند که در قانون بین الملل یک کار خلاف مقررات است. همین سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی عزیز یک تکه کاغذی رساند روی میز رئیس جمهور آمریکا که روی آن نوشته شده بود ما از این هم به شما نزدیکتر هستیم. یعنی اگر قرار باشد شما را حذف کنیم این کار را می‌کنیم اما ترور حرکت ناجوانمردانه است ما نیروهای شما را در آب‌های اروند با آن شکل به اسارت در آوردیم ، نیروهای تکاور دریایی شما را در خلیج نیلگون فارس به آن شکل به اسارت گرفتیم، هواپیماهای فوق مدرن شما را در آسمان به زمین نشاندیم و یا در آسمان متلاشی کردیم. در قالب جبهه مقاومت ارتشی  از زینبیون، فاطمیون، انصارالله و حزب الله در مقابله داعشی که شما تربیت کردید تشکیل دادیم و آن را نیز ما شکست دادیم. اما ما کار ناجوانمردانه نکردیم مطمئن هستیم که انتقام خون این شهید والامقام را خواهیم گرفت.

 

 

جانشین سپاه فتح پس از این برنامه در مراسمی که به همین عنوان در مسجد الغدیر دانشگاه دولتی یاسوج برگزار شد شرکت کرد که تصاویر ان در ادامه آمده است:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی