نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1398 - 20:31
کسانی که می خواهند به عقلانیت و شایستگی رای دهند ؛شک نکنید مطمئن باشید در دوم اسفند برنده انتخابات هستیم.

گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛محمد بهرامی، نامزد یازهمین دوره انتخابات مجلش شورای اسلامی در جمع مردم شهر پاتاوه گفت:یاد و خاطره شهدا، امام شهدا، سردار شهید و سردار دلها و یاد شهدای این منطقه را گرامی می دارم.

 

بهرامی تصریح کرد:من نمیتوانم نام ببرم، طوایف مختلف حضور  دارند و خوشحالم از اینکه در جمع شما عزیزان حضور دارم ؛البته بعضی از بستگان ما که در این منطقه حضور دارند و برخی ها هم الان حضور ندارند اما از انها گلایه دارم، من از آنها هستم و آنها هم از ما .

 

وی افزود:چرا از دور نظاره گر هستید، من که از دور به شما گل هدیه کردم، ما دوست داریم دوستان و بستگان ما هم در جمع ما حضور داشته باشند.

 

نامزد یازهمین دوره انتخابات مجلش شورای اسلامی خاطرنشان کرد:طبق مصوبات شورای تامین حمل سلاح و تیر اندازی ممنوع است زیرا بعضی ها سوء استفاده می کنند.

 

بهرامی گفت: روز های آخر تبلیغات است، از هر گونه تخریب پرهیز کنید. این جریان یک جریان خوش نام است و متعلق به یک جریان است، متعلق به یک طایفه و قوم نیست و نیاز به تخریب نداریم.

 

وی ادامه داد: اگر کسانی ما را تخریب می کنند، از قدرت این مردم می ترسند، یاد و خاطره بزرگان این منطقه راگرامی می داریم  ؛بزرگانی که حماسه ساز تاریخ بودند و بزرگانی که تاریخ ساز بودند.

 

بهرامی تصریح کرد:این منطقه یکی از گذرگاه های تاریخ در استان ما هست، هیچ یک از رقبا نمی توانند عملکرد مارا نقد کنند؛ من می خواهم فاصله ها و انسداد ها را حذف کنم، مرا با ترازوی خودم بسنجید و با ترازوی برخی مسئولان یک طرفه جریان اصولگرایی که سه کاندیدا در صحنه دارد و جریان اصلاحات که جریانی خوشنام است و خروجی آنها محمد بهرامی است.

 

وی گفت:عزیزان! امروز کشور درگیر دو جنگ سخت و نرم است،جنگ سختی که سرداران ما از آبرو و  از ناموس ما دفاع کردند و آشنا هستند به فنون مختلف نظامی و کار خودشان را خیلی خوب بلد هستند و دین خودشان را در حق این جامعه ادا کردند.

 

نامزد یازهمین دوره انتخابات مجلش شورای اسلامی افزود:اما فراموش نکنید، جنگ نرم امروز دشمن نان ما، معیشت ما و اشتغال ما را نشانه گرفته است ؛در این جنگ ما به سردارانی نیاز داریم که با عمران، اقتصاد و صنعت آشنا باشند.

 

بهرامی تصریح کرد: اگر سرداران سازندگی این کشور حمایت نشوند، کشور دچار فروپاشی خواهد شد، موضوعی که امروز باید مواظب باشیم و ما را در برنامه  برخی علیا و سفلی سرگرم نکنند.

 

وی گفت:ضمن احترام به قومیت ها ، همه ماها نسبت به قومیت های مختلف وابستگی داریم اما باید به شایسته سالری برگردیم، شایستگان در هر قوم و قبیله ای که هستند آنها اصل و اساس جامعه ما هستند.

 

بهرامی ادامه داد: من چون در بویراحمد سفلی صحبت می کنم، در زمان شهرداری جمعه بازاری احداث و 1500 غرفه یعنی اشتغال برای 1500 خانواده فقیر و محروم از قِبَل این 1500 غرفه به چه کسانی تعلق گرفت؟ 98 درصد بویر احمد سفلی بود .

 

وی گفت:ما در قبال همه احساس مسئولیت می کنیم، من در کنار فقرا بودم  و در کنار نیازمندان جامعه بودم،الان هم قول می دهم اولویت اصلی من فقرا، نیازمندان و محرومین باشد.

 

نامزد یازهمین دوره انتخابات مجلش شورای اسلامی خطاب به هواداران خود گفت:من نماینده ای خواهم شد بدونه اینکه خجالت بکشید و یا لکنت زبان داشته باشید که نام مرا فریاد بزنید، من نه برای نام امده ام و نه نشان بلکه برای تغییرآمده ام،برای معیشت و اشتغال و برای عزت شما عزیزان آمده ام.

 

بهرامی تصریح کرد:  بیشتر رای های ما رای های خاموش هستند، کسانی که نه در ستاد و نه در کاروان های ما هستند، بیشتر رای های ما رای خاموش هستند،کسانی که می خواهند به عقلانیت و شایستگی رای دهند ؛شک نکنید مطمئن باشید در دوم اسفند برنده انتخابات هستیم.

 

تصاویر تکمیلی خبر:

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی