نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1398 - 22:58
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: منشور ندای وحدت یعنی مخالفت با علیا و سفلی و گرمسیری و سردسیری کردن و مبنای ندای وحدت شایسته سالاری است و شروع کردیم و موجی از مردم راه افتاد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس مهدی روشنفکر کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان های بویراحمد و دنا در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم سپیدار  گفت: ابتدا دو خواسته از همه مردم شریف دارم، امیدوارم همه پایبند باشند  و آن را رعایت کنند،تذکر اول این است که کسانی که دل در گرو ندای وحدت دارند و به مهدی روشنفکر علاقه مند هستند و همه آن کسانی که حضور دارند و مهدی روشنفکر را هم قبول ندارند با توجه به تاکید شورای تامین  از داشتن هر گونه اسلحه چه قبل و بعد از اخذ رای و در مراسمات خودداری کنید.

وی گفت: تذکر دوم گرچه خود را ملزم کردم که در روز اول دهه فجر در سی سخت تعهد کردم و دست خود را به سمت رقبای انتخاباتی دراز کردم و آنها را به صفا و صمیمیت دراز کردم و تاکید کردم و تاکید می کنم این مردم مشکلات اقتصادی، تورم و فشار و فقر خیلی از این مردم را فلج کرده بیایید این ها را به جان هم نیندازید.

روشنفکر ادامه داد:  بارها عرض کردم که درست است الان رقیب انتخاباتی هستم اما فردا رفیق هستیم.
 

وی افزود: در سپیدار احساس می کنم در زادگاهم لوداب صحبت می کنم ما مظلومیم اما مظلوم با اقتدار؛ چون وقتی که من شروع کردم گفتند چرا ندای وحدت؟ الان سوال می کنند چرا این همه تخاصم ؟
 

روشنفکر تصریح کرد: به آن اقا که من به او بابابزرگ می گویم، عرض می کنم بساطت را جمع کن، این مردم به خوبی تو را شناختند تو همان کسی هستی که به جای این که صدای مردم در مجلس باشی ساکت در مجلس بودی؟
 

وی افزود: این مردم و شرایط این منطقه و جاده سپیدار و شرایط گردشگری که الان باید هزار نفر در تنگ تامرادی مشغول بودند و همیشه می آمدی و می گفتند بخشداری سپیدار اما همچنان خبری از بخشداری سپیدار نیست، الان باید بیایی پاسخگو باشی و این جوانان باید تو را محاکمه کنند.

 

روشنفکر در ادامه گفت: تو که به خانه های مردم مراجعه می کنی و مردم را اذیت می کنی؛ چکار داری به قیامت مردم که به مردم می گویی اگر به قیامت اعتقاد دارید چرا به ندای وحدت رای می دهید.

این کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس افزود: منظور من آن بابای بزرگ است پای خود را از گلیمت دراز تر نکن، این مردم دوست داشتنی هزینه داده اند.

وی ادامه داد: وقتی من کارنامه بعضی از این مدیران از دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب را بررسی می کنم، شرمگین می شوم، من در جایی گفتم مردم این ها را نه به عنوان مدیر بلکه به عنوان سرباز هم قبول ندارند، بنابراین منشور ندای وحدت یعنی مخالفت با علیا و سفلی و گرمسیری و سردسیری کردن و مبنای ندای وحدت شایسته سالاری است و شروع کردیم و موجی از مردم راه افتاد.

روشنفکر بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم، مردم خوب متوجه شدند که بیشتر مشکلات در کشور و در استان به مدیریت ناکارآمد و ناتوان برمی گردد ،بنابراین همه آمدند مثل این مراسم باشکوه که در سپیدار در تاریخ ثبت کردید.
 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
 
انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی